» 23-03-2016 20:00 |
Projecció del documental 'Enigma Cervantes'
Després de la projecció, CINEFÒRUM del documental Enigma Cervantes amb En Jordi Bilbeny i En Pep Comajuncosa.
Dimecres 23 de març, a les 8 del vespre, als Cinemes Girona de Barcelona.
Adreça: C/ Girona, 175.
Preu: 10€ (inclou copa de cava)
Des de l'Institut Nova Història estem convençuts que tota la biografia d'En Cervantes és una falsificació i un muntatge readaptat a Castella de la biografia esborrada d'En Joan Miquel Servent, ciutadà de Xixona.
Sobre la manipulació de la seva vida i obra, en David Grau i en Jordi Bilbeny en van fer ja fa anys un documental, produït per Pilar Montoliu i amb la participació de Televisió de Catalunya, que el proper dimecres 23 de març, es passarà de nou als Cinemes Girona, amb copa de cava i fòrum posterior amb en Jordi Bilbeny i en Pep Comajuncosa.
Ara torneu a tenir una ocasió única per gaudir del documental en la pantalla gran i nodrir-vos de proves i raons i descobrir per vosaltres mateixos qui va ser realment Miguel de Cervantes.
Institut Nova Història
www.inh.cat