Accediu  |  Registreu-vos-hi
"Espanya té un problema amb la veritat."
Carles Puigdemont
» 06-04-2016 20:00

Projecció del documental 'Enigma Cervantes'

Després de la projecció, CINEFÒRUM del documental Enigma Cervantes amb En Jordi Bilbeny i En Pep Comajuncosa.

Dimecres 6 d'abril, a les 8 del vespre, als Cinemes Girona de Barcelona.

Adreça: C/ Girona, 175.

Preu: 10€


Des de l'Institut Nova Història estem convençuts que tota la biografia d'En Cervantes és una falsificació i un muntatge readaptat a Castella de la biografia esborrada d'En Joan Miquel Servent, ciutadà de Xixona.

Sobre la manipulació de la seva vida i obra, en David Grau i en Jordi Bilbeny en van fer ja fa anys un documental, produït per Pilar Montoliu i amb la participació de Televisió de Catalunya, que el proper dimecres 6 d'abril, es passarà de nou als Cinemes Girona, amb fòrum posterior amb en Jordi Bilbeny i en Pep Comajuncosa.

Ara torneu a tenir una ocasió única per gaudir del documental en la pantalla gran i nodrir-vos de proves i raons i descobrir per vosaltres mateixos qui va ser realment Miguel de Cervantes.

Compartir










Institut Nova Història
www.inh.cat

TRIA LA TEVA CONFERÈNCIA

• Tria la conferència i conferenciant

• Ens desplacem al teu municipi

• Opció de Cinefòrums

• Contacta'ns per concertar la data

• T'ajudem a fer-ne difusió

Sol·licitud de conferència

Llistat de conferències

Poseu-vos en contacte amb nosaltres

TIPUS D'ACTIVITATS:
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí