EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Fins i tot el passat es pot modificar; els historiadors no paren de demostrar-ho."
Jean Paul Sartre (1905-1980) Filòsof i escriptor francès
PUBLICACIONS »
Data de publicació: 23-05-2012  8550

"En Colom a Barcelona", d'Antonio Rumeu de Armas

Us presentem una darrera i suculenta novetat del Sant Jordi d'enguany. Es tracta del llibre d'Antonio Rumeu de Armas editat per Llibres de l'Índex.

En Colom a Barcelona és l'obra d'Antonio Rumeu de Armas que explica l'arribada del Descobridor d'Amèrica a la capital catalana, on és rebut per Ferran i Isabel. La recepció a la capital del Principat de Catalunya que tenim en la documentació s'havia discutit fins que el professor Rumeu va publicar aquest llibre el 1944. En Colom a Barcelona marca un abans i un després en els estudis colombins, una revolució acadèmica pel detall i per la precisió amb què es mostra la ciutat de Barcelona i el seu paper en el Nou Món.

Trobareu aquest llibre, juntament amb la resta de novetats d'aquest Sant Jordi, a la nostra parada de Sant Jordi al Passeig de Gràcia 55 (davant del Bulevard).




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 16165€
    de 8000€
    Campanya finalitzada

    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41581
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Tot seguit us mostrem una sèrie de quadres d'En Ferran Cortès, mes conegut per la historiografia oficial com...[+]
    Al segle XVII, a Catalunya, encara era ben viva la memòria que els catalans van ser els descobridors,...[+]
    En Cesc Garrido ha trobat la ressenya d'una carta enviada per l'Emperador Carles, des de Molins de Rei, a la seva...[+]
    Quins fets ens narren els vitralls d'aquesta catedral belga? Com s'hi ordenen els escuts d'armes i els símbols?...[+]