Crea el teu compte
Accedeix
"..el que realment va passar és només una petita part de tot el que va passar.
Tot en la història segueix sent incert, els esdeveniments més grans, així com la menor incidència."
Goethe
NOTICIES »
Data de publicació: 22-10-2013  7577 lectures

El web de l'INH registra un augment de visites espectacular als darrers mesos

En els darrers 3 mesos el web ha enregistrat una pujada espectacular, situant-se a la posició 352.083 del rànquing de webs mundial (Alexa).

La corba ascendent que va iniciar l'INH fa prop d'un any no sembla estabilitzar-se. El web de l'Institut Nova Història segueix guanyant posicions dia rere dia. Només en els darrers 3 mesos, hem ascendit 776.942 posicions. 

Recordem que l'INH es trobava a la posició 9 milions en el rànquing mundial d'Alexa (www.alexa.com) fa cosa d'un parell d'anys, i avui ja ens trobem a la posició 352.083, superant tots els webs i revistes que tracten d'història a Catalunya.

Si fem una comparativa respecte altres webs i revistes dedicades a la història, podem concloure que l'INH gaudeix de molt bona salut, i supera, fins i tot la popular revista Sàpiens.

Institut Nova Història (www.inh.cat) ............................. 352.083
Revista Sàpiens (www.sapiens.cat) ................................ 402.468

Fundació d'Estudis Històrics de Catalunya (histocat.cat)........ 3.311.697
Cercle Català d'Història (www.cch.cat) ......................... 4.574.367
Revista d'història Avenç (www.avenc.cat) ....................... 7.495.824
Revista Auriga (www.auriga.cat) ............................... 21.982.801

El web de l'INH registra entre 1000 i 1500 visitants únics al dia, i compta amb més de 22 mil subscriptors en el seu butlletí de notícies.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. jordi
    29-10-2013 16:31

    Fa uns quants anys, al Sàpiens hi va sortir un article dient que la barretina apareixia al segle XVII o XVIII --no ho recordo exactament. Hi vaig escriure, i no em van contestar.

  2. PAolo
    28-10-2013 12:29

    A més, la revista S. és curosa en evitar tots els temes més polèmics dels segles XV, XVI i XVII... és que prefereix deixar-los als experts del INH... Si no és també aquest un bon reconeixement... vaja, un "elogi"....

  3. Joan
    26-10-2013 14:13

    En hora bona, superar la revista Sàpiens és una dada històrica.

  4. Bruixot
    23-10-2013 14:42

    Ens separen no més de 50.000 visites amb la revista d'història més subvencionada de Catalunya per part del Grupo Godó (La Vanguardia, La Caixa..., així com partits polítics). Revista, que si no heu llegit mai, repeteix idees preconcebudes, heretades del franquisme, amb un més que dubtós esperit i raonaments crítics. Es una gran victòria més d'aquest Institut que ha anat guanyant rigor analític i credibilitat acadèmica mitjançant fonts contrastades i verificades amb el temps i molts anys de demonització. Endavant Bilbeny Endavant INH

  5. Jordi Oset
    22-10-2013 22:28

    Moltissimes felicitats ...Intentarem aportar un nou granet de sorra.. amb els links al nostre face de 5000 visitants.. Salut i independència.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 3800€
de 5000€
Queden 13 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38868 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
En Pau Mora ens aporta informació d'un frare agustí català anomenat Erasme, a qui se li perd la pista a...[+]
No cal remuntar-nos al segle XV per trobar indicis de manipulació de la història. La Vikipèdia espanyola n'és...[+]
Els catalanismes i catalanades que es troben a l'obra del Marquès de Santillana són el resultat normal d’un...[+]
Més enllà de tots els tòpics que s'han dit sobre Sant Jordi, ara en Jordi Bilbeny aprofundeix en les arrels...[+]