Crea el teu compte
Accedeix
"Qui controla el passat, controla el futur... qui controla el present, controla el passat"
George Orwell
ENTREVISTES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 10-05-2016  6504 lectures

En Jordi Bilbeny entrevistat per l'Albert Brosa d'OlotTV

En Bilbeny insisteix sobre la catalanaitat d'En Colom i de la gesta descobridora i dóna més dades per entendre la catalanitat del xixoní Joan Miquel Servent, convertit en Miguel de Cervantes.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. David2
    14-05-2016 21:54

    No només al segle XV. Una de les meves àvies, senyora filla d'un pagès relativament adinerat de Sant Feliu de Llobregat i amb estudis primaris, no sabia parlar en castellà i amb prou feines si l'entenia. Després del 1939 sí que el va aprendre però no el va parlar mai bé i era d'aquelles persones que deien "asclaro que sí" o "tengo la mesa parada".

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 2250€
de 8000€
Queden 30 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
39021 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Construeixen i fan sonar un instrument musical que En Lleonard tan sols havia dissenyat en un...[+]
Sabies que la dona del gran compositor rus Seguei Prokófiev va ser la catalana Carolina Codina? En Bartomeu...[+]
La Biblioteca Nacional de la capital francesa conserva un exemplar complet del text del segle xv del qual es creia...[+]
Aportacions del prestigiós historiador britànic Alan Ryder...[+]