ENTREVISTES »
Data de publicació: 12-08-2013 6790 lectures |
Descarregar PDF de l'article
Comentaris publicats
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] Si En Colom hagués viscut a Castella i Andalusia, com se’ns diu, hauria après els noms dels animals en aquella...[+] Que els catalans van ser els descobridors d'Amèrica ho tenim molt clar a l'INH. Tant, que sempre estem esperant...[+] Contundent intervenció de la portaveu de la Chunta Aragonesista a les Corts d'Aragó contra la llei de...[+] Heu sentit a dir que el Siglo de Oro és una traducció d’obres catalanes, atribuïdes a autors castellans? No...[+] |
EN









A propòsit: http://www.racocatala.cat/forums/fil/177472/xit-primera-universitat-nova-histria-qesti-destat
Pepus44. La teva eloquència embriaga
http://soundcloud.com/rac1oficial/jordi-bilbeny-cervantes-es