Crea el teu compte
Accedeix
"La història l'escriuen els vencedors."
Winston Churchill
NOTICIES » PROJECTE ERASME
Data de publicació: 15-04-2019  5637

Pep Mayolas

Nou llibre: «Erasme i l'Imperi Català de Carles I» d'En Pep Mayolas

Ja és a la venda «Erasme i l'imperi català de Carles I», el nou llibre d'En Pep Mayolas, editat per Llibres de l'Índex. Un bon regal per aquesta diada de Sant Jordi.

Existí el regne de Tarragona? Els Reis Catòlics van ser els desmembradors d’Espanya? On era «la ciutat de les reines»? Per què els prínceps d’Astúries es morien sense haver anat mai a Astúries? Existí la Banca Xúquer i el Colom gallec? Va arribar a estar mai tancada per boja, Joana la Boja? Qui va fer realment la primera volta al món? I quina ­relació va tenir Erasme de Rotterdam amb la reedició de la Bíblia valenciana segrestada i destruïda? L’Imperi espanyol fou castellà? Hi havia Decadència o hi hagué un projecte català d’Europa, al segle XVI? Aquest llibre és la continuació d’Erasme i la construcció catalana d’Espanya (2014), l’obra on s’explorava qui hi havia rere el pseudònim d’Erasme de Rotterdam i la seva relació amb la Catalunya dels Reis Catòlics i d’en Cristòfor Colom.

ERASME I L'IMPERI CATALÀ DE CARLES I
Pep Mayolas
ISBN:  978-84-9494-128-3
Pàgines: 466
PVP.: 24 €

http://llibresindex.blogspot.com/




Redacció: Pep Mayolas




Descarregar PDF de l'article

  1. Francesc 2
    15-04-2019 15:53

    Fa venir salivera.....

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41150
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Patim una adulteració constant de la història, però la gent no s'informa i s'ho creu tot. Estem investigant la...[+]
Article publicat per en Joan Pons Ribot al núm. 102 de la revista arenyenca "La Rierada", del 9 d'octubre del...[+]
El Juan Palomo a qui es fa referència a "Los deshauciados del mundo y de la gloria", és en Joan...[+]
Com cal dir-ne, dels reis catalans? Eren catalans els nostres reis? Va ser Catalunya un regne? Un apèndix del...[+]