Crea el teu compte
Accedeix
"Em meravello sovint que la història resulti tan pesada, perquè gran part d'ella ha de ser pura invenció"
Jane Austen (1775-1817) Escriptora
NOTICIES » PROJECTE ERASME
Data de publicació: 15-04-2019  4988 lectures

Pep Mayolas

Nou llibre: «Erasme i l'Imperi Català de Carles I» d'En Pep Mayolas

Ja és a la venda «Erasme i l'imperi català de Carles I», el nou llibre d'En Pep Mayolas, editat per Llibres de l'Índex. Un bon regal per aquesta diada de Sant Jordi.

Existí el regne de Tarragona? Els Reis Catòlics van ser els desmembradors d’Espanya? On era «la ciutat de les reines»? Per què els prínceps d’Astúries es morien sense haver anat mai a Astúries? Existí la Banca Xúquer i el Colom gallec? Va arribar a estar mai tancada per boja, Joana la Boja? Qui va fer realment la primera volta al món? I quina ­relació va tenir Erasme de Rotterdam amb la reedició de la Bíblia valenciana segrestada i destruïda? L’Imperi espanyol fou castellà? Hi havia Decadència o hi hagué un projecte català d’Europa, al segle XVI? Aquest llibre és la continuació d’Erasme i la construcció catalana d’Espanya (2014), l’obra on s’explorava qui hi havia rere el pseudònim d’Erasme de Rotterdam i la seva relació amb la Catalunya dels Reis Catòlics i d’en Cristòfor Colom.

ERASME I L'IMPERI CATALÀ DE CARLES I
Pep Mayolas
ISBN:  978-84-9494-128-3
Pàgines: 466
PVP.: 24 €

http://llibresindex.blogspot.com/




Redacció: Pep Mayolas




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. Francesc 2
    15-04-2019 15:53

    Fa venir salivera.....

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 3300€
de 5000€
Queden 20 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38809 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Amaga el Persiles d'En Servent missatges en clau? On passa l'acció? Té alguna cosa a veure amb Xixona, Catalunya...[+]
No deixa de ser soprenent que el terme anglès “marine” s’assembli tant al mot català “mariner” i que...[+]
Té alguna relació la sardana i la bruixeria? Com és que els primers textos històrics on s'esmenta aquesta...[+]
Leandre Martí descobreix un missatge en clau enviat des de la Barcelona del 1910 i a l'INH ens hem quedat amb la...[+]