Crea el teu compte
Accedeix
"La història s'assembla a un sord que contesta preguntes que ningú fa."
Lleó Tolstoi
ENTREVISTES »
Data de publicació: 11-05-2011  17077

Entrevista a Dani de la Orden sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana"

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure aquests dies als cinemes Girona de Barcelona.

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure als cinemes Girona de Barcelona, basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny.
Enllaços:

RTVE:
http://www.rtve.es/alacarta/audios/davui-no-passa/colom-casa-reial-catalana/1084978/


INH.CAT:
https://www.inh.cat/data/files/files/110511210231496.mp3




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40214
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    La història oficial ens pinta el geni més gran de tots els genis del Renaixement com un fill analfabet d'una...[+]
    En un llibretó d’En Ferran Soldevila, editat al 1923 ja hi trobem la presència d'un Colom català, defensat...[+]
    Salvador Dalí va manifestar que el filòsof i estudiós de la ciència Giambattista della Porta era català....[+]