Crea el teu compte
Accedeix
"(...) la neutralitat aparentment objectiva i científica de l'historiador, que mira endarrere i sentencia què és el que realment va succeir, és producte de la seva identificació amb el vencedor"
Àlex Matas i Pons. «Els marges dels mapes: una geografia desplaçada.»
ENTREVISTES »
Data de publicació: 11-05-2011  17014

Entrevista a Dani de la Orden sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana"

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure aquests dies als cinemes Girona de Barcelona.

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure als cinemes Girona de Barcelona, basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny.
Enllaços:

RTVE:
http://www.rtve.es/alacarta/audios/davui-no-passa/colom-casa-reial-catalana/1084978/


INH.CAT:
https://www.inh.cat/data/files/files/110511210231496.mp3




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40062
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En David Grau exposa els seus dubtes i reflexions sobre el nom del Mestre del Renaixement. Era realment De Vinci?...[+]
    Van ser traduïts els autors catalans dels segles XVI i XVII sistemàticament al castellà? Ho van ser alguns de...[+]
    Durant segles, la Marededeu de Montserrat va ser la gran patrona espiritual de la monarquia hispànica. Des de...[+]
    En Pep Mayolas ens dóna notícia del mercader, cònsol i ambaixador montpellerí Ramon de Conques a les mateixes...[+]