Crea el teu compte
Accedeix
"La història s'assembla a un sord que contesta preguntes que ningú fa."
Lleó Tolstoi
ENTREVISTES »
Data de publicació: 11-05-2011  16727

Entrevista a Dani de la Orden sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana"

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure aquests dies als cinemes Girona de Barcelona.

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure als cinemes Girona de Barcelona, basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny.
Enllaços:

RTVE:
http://www.rtve.es/alacarta/audios/davui-no-passa/colom-casa-reial-catalana/1084978/


INH.CAT:
https://www.inh.cat/data/files/files/110511210231496.mp3




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 7740€
    de 8000€
    Queden 3 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39274
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+]
    En Manel Capdevila ens explica la importància de diferenciar entre el terme "regne d'Aragó" i el terme "Corona...[+]
    L'any 1519 Barcelona era la capital del monarca més poderós de la...[+]