Crea el teu compte
Accedeix
"No tot el que se'ns presenta com la història realment ha passat,
i el que realment va succeir en realitat no va succeir de la manera que se'ns presenta..."
Goethe
ENTREVISTES »
Data de publicació: 11-05-2011  17421

Entrevista a Dani de la Orden sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana"

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure aquests dies als cinemes Girona de Barcelona.

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure als cinemes Girona de Barcelona, basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny.
Enllaços:

RTVE:
http://www.rtve.es/alacarta/audios/davui-no-passa/colom-casa-reial-catalana/1084978/


INH.CAT:
https://www.inh.cat/data/files/files/110511210231496.mp3




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41079
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En Cesc Garrido, conscient que En Lleonard estaria vinculat a la casa reial catalana de Nàpols, identifica "La...[+]
    Es pot saber si els marineres que van anar amb En Colom a Amèrica en aquell primer viatge transoceànic eren...[+]
    Qui era Hernán Cortés? Va ser també fill d’un home corrent? Va tenir uns estudis escassos? O, altrament, tal...[+]
    Prop de 30.000 manifestants occitans han recorregut els carrers de Carcassona. Els carrers han estat bloquejats...[+]