Crea el teu compte
Accedeix
"Sovint les persones no volen veure o escoltar la veritat perquè no volen q les seves il·lusions siguin destruïdes"
Friedrich Nietzsche
NOTICIES »
Data de publicació: 22-07-2010  7267

Àlex Gorina presenta el documental "Enigma Cervantes"

Que Cervantes fos tan criticat per la resta d'escriptors de la seva època podia ser degut a una vinculació política i religiosa que s'enfrontava a la visió centralista i fonamentalista de l'Espanya imperial del moment.

L'Àlex Gorina ens presenta el documental "Enigma Cervantes", emès a "Sala 33 documental". La cinta parla de la figura de Cervantes i es pregunta com pot ser que fos tan criticat per la resta d'escriptors de la seva època i si podia ser degut a una vinculació política i religiosa que s'enfrontava a la visió centralista i fonamentalista de l'Espanya imperial del moment.




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41167
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Tot seguit us mostrem una sèrie de quadres d'En Ferran Cortès, mes conegut per la historiografia oficial com...[+]
    L'acadèmia peruana de la llengua reconeix l'origen català algunes paraules com...[+]
    Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+]
    Les cròniques ens relaten que En Cortès va assistir a les Corts de Toledo al 1528, a la tornada de Mèxic. Però...[+]