Crea el teu compte
Accedeix
"La història és una galeria de quadres en què hi ha pocs originals i moltes còpies."
Charles AIexis de Tocqueville
NOTICIES » PROJECTE MARCO POLO
Data de publicació: 15-03-2012  7493

Conferència "Marco Polo i Cristòfor Colom, dos catalans que corrien món", a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Balaguer

El proppassat dia 10 de març, el Casal Pere III, dins del marc del Corremón, va organitzar una conferència a càrrec d'en Jordi Bilbeny, escriptor i cap de recerca de l'Institut Nova Història, que fa anys que defensa la catalanitat de Cristòfor Colom i Marco Polo.

Jordi Bilbeny, entrevistat per BalaguerTV

Jordi Bilbeny, a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Balaguer, el passat dissabte 10 de març, on va impartir la conferència "Marco Polo i Cristòfor Colom, dos catalans que corrien món".

 

 




Descarregar PDF de l'article

  1. El teu nom
    28-03-2012 10:47

    Per a Guerau: Caldria que aclaríssiu en quin moment Aragó era, segons vós, un regne procastellà i anticatalà. També caldria que aclaríssiu en quin moment el que en dieu "suposat aragonès oficial" era una variant castellana més. (Crec que cal situar les coses. Perquè els pobles no són sempre iguals)

  2. Guerau
    24-03-2012 01:59

    Si no entenem una cosa bàsica de la Història de Catalunya mai podrem recomposar l'evolució de la nostra història: Aragó era un regne procastellà i anticatalà, i el suposat aragonés oficial al regne d'Aragó estava tan profudament castellanitzat que no deixva de ser una variant castellana més. Hi trobarem moltes de les manipulacions gràcies a Aragó

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 2400€
de 5000€
Queden 30 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38727
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Per què el catalanisme explica de dues maneres irreconciliables la destrucció de l’esplèndid Castell-Palau...[+]
En Daniel S. Bello ens ofereix una crònica de la darrera conferència pronunciada per En Jordi Bilbeny a la...[+]
Durant un parell d'anys, En Lleonard va estar al servei d'En Cèsar Borja, en tant que enginyer militar. Gairebé...[+]
Si com exposa en Jordi Bilbeny, els Della Rovere són els Rovira de Morella, llavors Sixte IV hauria d’haver...[+]