Crea el teu compte
Accedeix
"La història és una galeria de quadres en què hi ha pocs originals i moltes còpies."
Charles AIexis de Tocqueville
NOTICIES » PROJECTE SANT FRANCESC
Data de publicació: 14-07-2023  2731

Pol Bragulat

Conferència d'En Jordi Bilbeny sobre Sant Francesc i Catalunya

La conferència "Sant Francesc d'Assís, del mite a la història" es pot veure a Youtube des de l'enllaç que compartim dins aquesta publicació.

Imatge de la conferència amb en Jordi Bilbeny penjada a Youtube.

Publiquem una conferència recent de l'historiador i filòleg Jordi Bilbeny, cap de recerques de l'Institut Nova Història (INH), sobre la figura de Sant Francesc d'Assís i la seva relació amb Catalunya.
La xerrada es va dur a terme en el marc del Cicle de conferències de Tardor, organitzat per l'Institut Nova Història, que va tenir lloc a l'Espai Veïnal Calàbria 66 de Barcelona, el 21 d'octubre del 2022.
El títol de la conferència és "Sant Francesc d'Assís, del mite a la història. Un intent de reconstrucció biogràfica més enllà de la censura política i religiosa". 

Podeu accedir a l'enregistrament de la conferència a través del següent enllaç de Youtube: 
https://youtu.be/83eCrtgVxYQ



Redacció: Pol Bragulat




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40626
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    La poesia d’Ausiàs March (València, 1400-1454) descendeix de la trobadoresca que cantava el fin amor i, tot i...[+]
    Leandre Martí descobreix un missatge en clau enviat des de la Barcelona del 1910 i a l'INH ens hem quedat amb la...[+]
    Qui eren els ambaixadors de Ferran el Catòlic a Roma? Pot ser que en el moment de màxima puixança de la Nació,...[+]
    En Joan Calsapeu ens ofereix una ressenya del llibre d'En Pep Mayolas, La princesa a l’exili. Felipa de Coïmbra...[+]