EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
PUBLICACIONS » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 23-04-2024  5659

Josep Mayolas Muns

Doctors contra l'Institut Nova Història

El llibre s'articula com una resposta a l'extens capítol central de Pseudohistòria contra Catalunya (Eumo Editorial, 2020), una obra d'assenyalament i descrèdit que, sota l'aparent pretensió de rebatre algunes tesis històriques "errònies", mira sobretot de torpedinar la credibilitat d'en Bilbeny i de tot aquell qui gosi qüestionar la historiografia colombina oficial. A despit de les confessades intencions corrosives, però, alguns detalls que l'esmentat capítol aporta sobre en Joan Colom permeten de reconstruir amb més precisió la biografia del Descobridor català i auguren nous horitzons de recerca.

RELACIÓ HISTÒRICA DES DE L'ÈPOCA ROMANA FINS AL SEGLE XX

JOSEP MAYOLAS MUNS

Llibres de L'Índex (Ediciones de La Tempestad, S.L.) - 9788412341454

 



Autor: Josep Mayolas Muns




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1368
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'estudiós Manuel Civera relaciona l'obra amb un procés del 1427 i amb el Morvedre...[+]
    Més enllà de tots els tòpics que s'han dit sobre Sant Jordi, ara en Jordi Bilbeny aprofundeix en les arrels...[+]
    En Pep Mayolas és un mestre del detall i de la feina ben feta, tant que sempre ens sorprèn amb una visió...[+]