EN
Crea el teu compte
Accedeix
"El pensament no és lliure. És esclau de la veritat"
Antoni Gaudí
NOTICIES »
Data de publicació: 27-08-2009  5919 lectures

Dol a la societat civil per la mort d'Isidor Cònsol

El dol per la mort d’Isidor Cònsul es fa present en el món literari, editorial i sens dubte també, en el de la societat civil. Resulta indispensable el reconeixement a la seva tasca en el món de l'edició en català així com la seva implicació i compromís en projectes vinculats a la societat civil i el país.

Persona estretament vinculada a Òmnium Cultural des de fa més de 10 anys, ha estat fonamental en la organització i concessió de premis literaris com el Sant Jordi, el Mercè Rodoreda o el Carles Riba de la Nit de Santa Llúcia, la Festa de les Lletres Catalanes.

Tal com expressa Jordi Porta "Isidor Cònsul ha estat una persona que ha estimat apassionadament les lletres catalanes, un referent del nostre món editorial."




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1890 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Els Gualba són una nissaga de polítics i homes de lletra prou importants de la Catalunya dels segles XV i XVI....[+]
    Van ser traduïts els autors catalans dels segles XVI i XVII sistemàticament al castellà? Ho van ser alguns de...[+]
    L'astrolau o astrolabi de Barcelona, atribuït a Sunifred Llobet a l'any 980, és l'astrolau amb caràcters...[+]