Crea el teu compte
Accedeix
"No confonguis mai educació amb intel·ligencia. Pots tenir un doctorat i seguir sent un idiota"
Richard Feynman
NOTICIES » PROJECTE DESCOBERTA CATALANA D'AMÈRICA
Data de publicació: 23-07-2022  3198 lectures

Jordi Bilbeny

El programa '4 Cantons' de Ràdio Canet entrevista En Jordi Bilbeny

El programa '4 cantons' de Ràdio Canet va entrevistar En Jordi Bilbeny arran de la publicació del seu darrer llibre 'Cristòfor Colom i l'America Catalana'. Us oferim l'entrevista.

L'entrevsita a En Jordi Bilbeny que reproduïm  es fonamenta en el llibre Cristòfor Colom i l'Amèrica catalana (1475-1516). El llibre inclou una selecció d'assaigs ja publicats d'En Bilbeny que ara, amb una nova visió de conjunt, esdevenen un relat únic i revelador sobre la intervenció dels estats catalans en la descoberta i conquesta del Nou Món en un perióde que abraça de l'any1475  fins al 1516.



Redacció: Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40926 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Sabies que s’ha pogut documentar en almenys dues ocasions que En Cristòfor Colom va escriure una carta en...[+]
    En Joan Calsapeu ens ofereix una ressenya del llibre d'En Pep Mayolas, La princesa a l’exili. Felipa de Coïmbra...[+]
    La poesia d’Ausiàs March (València, 1400-1454) descendeix de la trobadoresca que cantava el fin amor i, tot i...[+]
    En Henry Ettinghausen qüestiona la "decadència catalana" dels segles XVI i XVII, fa un repàs de la història de...[+]