EN
Crea el teu compte
Accedeix
"(...) la neutralitat aparentment objectiva i científica de l'historiador, que mira endarrere i sentencia què és el que realment va succeir, és producte de la seva identificació amb el vencedor"
Àlex Matas i Pons. «Els marges dels mapes: una geografia desplaçada.»
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 07-12-2024  4993 lectures

Els enregistraments del 23è Simposi ja són al web

Anunciem la publicació dels enregistraments de les ponències del 23è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya, celebrat aquests 22 i 23 de novembre del 2024 a Arenys de Munt

A l'apartat «Arxiu» del web, sota l'etiqueta «23è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya», hi podeu trobar els enregistraments de totes les ponències.

També hi podeu anar amb aquest ENLLAÇ DIRECTE.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. Sofia Canals
    13-12-2024 12:29

    Nota: Lorente diu que Colom no podia ser genovès perquè els jueus havien estat expulsats de Gènova. Un error. De la ciutat de Gènova, sí. Però hi havia jueus a altres ciutats i pobles de la República. Com Savona, per exemple.

  2. David2
    11-12-2024 22:18

    Sofia, mai ningú enlloc no ha dit que en Colom fos jueu, l'ADN demostra que tenia un avantpassat possiblement jueu, com el 80% de la població peninsular de l'època, començant pel mateix Ferran I.

  3. Jordi Manchon Perera
    11-12-2024 11:05

    Qui és deshonest?

  4. Sofia Canals
    09-12-2024 11:20

    Quan Jordi Bilbeny parla de com la ciència ha demostrat que té raó, de què parla?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1163 lectures
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+]
La investigació d'En Jordi Bilbeny sobre En Lleonard sembla que avança amb fermesa i decisió. Ara, un pas més...[+]
En Pau Mora ens aporta informació d'un frare agustí català anomenat Erasme, a qui se li perd la pista a...[+]
Amaga el Persiles d'En Servent missatges en clau? On passa l'acció? Té alguna cosa a veure amb Xixona, Catalunya...[+]