OPINIO »
Data de publicació: 26-03-2012 9273 |
Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] La Biblioteca Nacional de la capital francesa conserva un exemplar complet del text del segle xv del qual es creia...[+] Té alguna relació la sardana i la bruixeria? Com és que els primers textos històrics on s'esmenta aquesta...[+] En Joan Calsapeu ens ofereix una ressenya del llibre d'En Pep Mayolas, La princesa a l’exili. Felipa de Coïmbra...[+] |
EN







Jordi, fue Fernando de Aragón el que impuso en Castilla la Inquisición y la expulsión de los judíos, cuando Isabel ya estaba muy enferma y él hacía de regente... así que todas esas cosas malas de las que hablas hay que achacársela a un conde de Barcelona.
Y más a más, Albert Eisntein es de Girona, Goya de Vilanova y la Geltru, Napoleón de Sitges, Louis Pasteur de Blanes, Santiago Ramón y Cajal de Tortosa, Camilo José Cela de Arenys de Mar, Benito López Galdos de Vic, Manuel de Falla del Prat de Llobregat, Georges Washington de Terrasa, Usain Bolt es de Port Bou, Leonardo Da Vinci de Badalona, Leon Tolstoi es de Lérida, Marie Curie de Las Borges Blancas, Elisabeth Taylor de Manresa, por solo mencionar unos pocos que hay muchos más, en realidad los mejores Científicos, Músicos, Pintores, Escritores, Estrategas, Condes, Marqueses y Reyes son Catalanes y prau.
capità canallà! I si en lloc de fotre-te'n llegissis una mica més? I si en lloc de fotre-te'n pensessis una mica més? Des de quan riure's dels altres és un argument? Des de quan repetir les falsedats sense cap rigor crític és simptoma de pensament? Pots sentir-te molt orgullós de ser el filll d'un país que té per herència la inquisició, la censura, el control ideològic, la persecució dels intel·lectuals, la crema de llibres, la confiscació de biblioteques i arxius, la reescripturació de la història i de la literatura, la tortura dels i l'afusellament dels dissidents, la prohibició de les llengües no castellanes, dels símbols. Pots sentir-te molt orgullós de tot això. Però tot això no té res a veure ni amb la recerca, ni amb el pensament, ni amb els éssers lliures.
Por cierto Toni, yo tambien creo en los extraterrestres
A este se le ha ido la pinza