EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Fins i tot el passat es pot modificar; els historiadors no paren de demostrar-ho."
Jean Paul Sartre (1905-1980) Filòsof i escriptor francès
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 30-04-2025  2807

Entrevista a En Jordi Bilbeny al canal de Youtube d'En Víctor Puig

El canal de Youtube d'En Víctor Puig va publicar el passat 21 d'abril una entrevista a En Jordi Bilbeny per parlar de la seva llarga trajectòria d'investigació històrica.

Revisionisme nacional

Les aportacions d'En Jordi Bilbeny són clau per entendre que, si la història l'escriuen els guanyadors, la nostra història oficial està plena de fake news acumulades en detriment de Catalunya. La conversa arriba a la situació política actual i fins als psicodèlics i l’espiritualitat, dels quals aquesta terra també n'és bressol.


Podeu visualitzar l'entrevista completa a través de la següent finestra:




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41949
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Si En Colom hagués viscut a Castella i Andalusia, com se’ns diu, hauria après els noms dels animals en aquella...[+]
    Si En Martin Behaim no va ser l’autor del primer globus terrestre occidental conservat, si no va ser un dels...[+]
    La història oficial ens diu que les Capitulacions que van pactar els Reis i En Colom per anar a descobrir les...[+]
    En Cesc Garrido, conscient que En Lleonard estaria vinculat a la casa reial catalana de Nàpols, identifica "La...[+]