EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Què és un docte? Una persona que sota pena d'expulsió no pot trencar els seus vincles amb l'academia a la qual pertany."
Robert Graves. 'La deessa blanca'
MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010  7240 lectures

Felipa d'Aviz i Felipa Moniz: Dues cares d'una mateixa persona

Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona



Jordi Indiano (Llicenciat en Història) 

 

Documents principals :




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. Joan Padró Majem
    08-10-2014 17:20

    Cal afegir que a l'escut dels Aviz hi ha una creu verda.
    Curiosament al arrivar al Nou Món els Pinsón van deplegar una bandera amb una creu verda, símbol de la familia de Felipa d'Aviz.
    Qué més volen els historiadors oficials per reconèixer la veritat?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41305 lectures
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Tots els estudiosos reconeixen que tota la cartografia mediterrània fins al segle XVI era feta per cosmògrafs...[+]
Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+]
Magazín d'entreteniment i actualitat de les comarques gironines. El programa pretén acostar tots els temes que...[+]
En aquest article, en Dídac Cabrera ens exposa que, a la quasi majoria de llengües, el llibre de Don Quixote es...[+]