EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
NOTICIES »
Data de publicació: 12-08-2006  7744

II i III Simposi Descoberta Catalana-Publicació del llibre (x4)

A l'Ajuntament d'Arenys de Munt, es va celebrar l'acte de presentació de la publicació de les actes del II i III Simposi de la descoberta Catalana d'Amèrica.

Assistents a l'acte: l'alcalde d'Arenys de Munt, Andreu Majó, Carles Camp President de la Fundació d'Estudis Històrics de Catalunya (F.E.H.C.), i en Jordi Bilbeny, investigador i escriptor. Els alcaldes d'Arenys de Mar i de Pals d'Empordà, van excusar la seva assistència a l'acte per raons d'agenda.







Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41899
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'Andreu Mas publica a Presència un article sobre les entitats dedicades a recuperar la història de Catalunya,...[+]
    Qui era Hernán Cortés? Va ser també fill d’un home corrent? Va tenir uns estudis escassos? O, altrament, tal...[+]
    Durant segles, la Marededeu de Montserrat va ser la gran patrona espiritual de la monarquia hispànica. Des de...[+]
    El refrany esmentat al Quixot "andar buscando los tres pies al gato", és una altra prova concloent que el Quixot...[+]