Crea el teu compte
Accedeix
"Espanya té un problema amb la veritat."
Carles Puigdemont
ENTREVISTES »
Data de publicació: 01-05-2010  5455

Redacció INH

Jordi Bilbeny entrevistat a BTV per J.M. Bachs

Jordi Bilbeny entrevistat el dia 23-10-2009 per en J.M. Bachs al programa "Connexió Barcelona" de BTV

El proppassat 23 d'octubre de 2009 En Jordi Bilbeny va ser entrevistat pel mític presentador J. M. Bachs al seu nou programa Connexió Barcelona de BTV amb motiu dels articles apareguts a la premsa amb la polèmica del Colom Català. En Bilbeny va ser convidat com a expert en el tema per donar la seva opinió dels estudis nord-americans apareguts recentment i posar el públic al dia de les seves darreres investigacions i de les activitats de l'Institut Nova Història.

En Bachs va quedar tan convençut de les paraules de Bilbeny que al final no va poder evitar reclamar a les institucions una confirmació oficial del Colom Català. Aquest compromís amb la recerca de la veritat s'ha d'agrair molt al Josep Maria.






Autor: Redacció INH




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40046
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Qui eren els ambaixadors de Ferran el Catòlic a Roma? Pot ser que en el moment de màxima puixança de la Nació,...[+]
    Fa ben bé vint anys que els historiadors i colombistes catalans, imbuïts d'un desconeixement absolut sobre el...[+]
    La Biblioteca Nacional de la capital francesa conserva un exemplar complet del text del segle xv del qual es creia...[+]
    En Francesc Magrinyà recull la línia de recerca oberta per En Jordi Bilbeny sobre la identificació de...[+]