Crea el teu compte
Accedeix
"Si la història l'escriuen els que guanyen, això vol dir que hi ha una altra història."
Litto Nebbia
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 01-05-2010  14714 lectures

Jordi Bilbeny

L'acció de la Celestina passa a València

RECUPEREM LA NOSTRA HISTÒRIA.
CONFERÈNCIA a càrrec de Jordi Bilbeny.

Després de les investigacions sobre el Quixot i el Llatzaret de Tormos, a més a més de la investigació i els huit simposis celebrats a Arenys de Munt sobre la descoberta catalana d’Amèrica, ara vos presentem els estudis que està fent Jordi Bilbeny al voltant d’una obra de la literatura universal: La Celestina. La seva recerca ens ajudarà a retrobar la nostra història ocultada, amagada, censurada, raó per la qual encara és una gran desconeguda.

En aquesta conferència, l’escriptor i filòleg Jordi Bilbeny aportarà proves documentals irrefutables amb què es demostra que l’obra no tan sols no era anònima, sinó que va ser escrita per un autor de la Corona d'Aragó i en llengua catalana.

Dia 25 de juliol de 2009,  a les 10 de la nit

Al teatre Cervantes, L'Olleria (Vall d'Albaida)



Redacció: Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. T
    25-09-2013 19:38

    David, Seria valencià, però no castellà... com ens han venut!

  2. David
    18-08-2013 12:57

    Dons si la celestina la accio transcurreix a valencia, saria valencia no pas catala.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
39363 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Una nova expressió del Quixot, incomprensible del tot en castellà, porta En Lluís Batlle a trobar-hi un...[+]
Article publicat al butlletí «Sobirania i Justícia», núm. 20 el 14 d'octubre del...[+]
Per què el canvi de Toledo per Madrid? No era una ciutat prou castellana, Toledo? No hi havia ja l'estructura del...[+]
Segons la història oficial, Isabel de Castella va rebre Elx i Crevillent com a dot pel seu casament amb Ferran...[+]