EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Cal tractar amb cura les històries velles; s'assemblen a roses marcides que es desfullen al mínim contacte."
Selma Lagerlof
NOTICIES »
Data de publicació: 19-03-2013  7517

La història: un argument més per aconseguir un estat propi

Víctor Cucurull explica l'argument de la naturalesa jurídica i constitucional de la nostra nació de cara a pensar com volem el nostre futur (i proper) estat català, en aquest programa de l'ETV, televisió d'Esplugues, emès aquesta setmana.





http://dom.cat/6pb




Descarregar PDF de l'article

  1. B.Prados
    23-04-2013 12:41

    Tinc 54 anys, mai havia assistit a una classe d'història com aquesta. Llàstima del poc temps. Gràcies al Sr. Víctor Cucurull.

  2. Joan del Riu
    29-03-2013 23:22

    Primer de tot en català. Aquesta és l'assignatura d'història que caldria explicar als instituts. El programa d'història de Cat Ràdio "En Guàrdia" és senzillament trist i patètic. Segueixen explicant les batalletes de sempre des de l'òptica de la historiografia oficial. Ells són els primers que hauríen d'entrevistar en Víctor Cucurull i en Jordi Bilbeny. També en Pep Mayolas, i alguns més. Qui perd els orígens perd la identitat, i acaba perdent el nord. Endavant les aixes. La veritat ens farà lliures!

  3. Francesc
    26-03-2013 12:51

    Sí, d'acord, en castellà també. Però aixi mateix també en francès, en italià en anglès i en alemany. .

  4. Otger Kathalon
    25-03-2013 16:44

    Hauríeu de fer molta difusió d'aquesta NOVA HISTÒRIA. S'hauria d'envair les televisions, les ràdios els diaris i Internet i fer-ho també en castellà.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1857
Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Quan “Cervantes” glossa el Tirant lo Blanc al Quixot, i ens diu que és “el millor llibre del món”, ens...[+]
Recuperem aquest article d'En Jordi Bilbeny, aparegut al 1994, que identifica com a "llegua catalana" la "llegua...[+]
Si fos cert que la Celestina és una obra catalana traduïda al castellà, l'acció de la qual passa a València,...[+]
Com és que tant En Vicenç Garcia com Cervantes van escriure uns elogis tan desmesurats a En Perot Rocaguinarda?...[+]