Crea el teu compte
Accedeix
"Abans que l'amor, els diners,la fe, la fama i la justicia, DONEU-ME LA VERITAT."
Henry David Thoreau(1817-1862)
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 16-12-2013  6705 lectures

La matemàtica de la història d'Alexandre Deulofeu o el pensador global

Juli Gutièrrez Deulofeu i Lapislàtzuli Editorial inicien un projecte de micromecenatge amb la finalitat de realitzar un compendi sobre allò més transcendent o interessant de La matemàtica de la història d'Alexandre Deulofeu.

Us informem del projecte de Verkami per l'edició d'un compendi d’allò més transcendent o interessant de La matemàtica de la història d'Alexandre Deulofeu. Una col·laboració d'en Juli Gutièrrez Deulofeu amb Lapislàtzuli Editorial. El llibre comptarà amb el pròleg de la periodista i escriptora Patrícia Gabancho. El propòsit és fer que aquesta teoria original, ben documentada i de gran importància nacional i internacional pugui ser difosa, gaudida i discutida arreu dels territoris catalans, i més enllà. En definitiva, recuperar de l’oblit el personatge Alexandre Deulofeu i tot el seu ideari.

Enllaç:

http://www.verkami.com/projects/7168-la-matematica-de-la-historia-alexandre-deulofeu-o-el-pensador-global




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39648 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+]
    La història oficial ens diu que les Capitulacions que van pactar els Reis i En Colom per anar a descobrir les...[+]
    En David Grau exposa els seus dubtes i reflexions sobre el nom del Mestre del Renaixement. Era realment De Vinci?...[+]