EN
Crea el teu compte
Accedeix
"La intel·liència és la capacitat de canviar d'opinió quan se't presenta informació precisa que contradiu les teves creences"
Vala Afshar
NOTICIES »
Data de publicació: 12-09-2011  7809

La televisió de l'Institut d'Estudis Ilerdencs es fa ressò de les conferències 'Recuperar la història: qüestió d'estat'

Jordi Bilbeny, filòleg i historiador, exposa les seves tesis sobre la catalanitat de Cristòfor Colom, Miguel de Cervantes, i l'atribució del del Lazarillo de Tormes a un autor català, entre d'altres, a la conferència "Recuperar la història: qüestió d'estat".

Publicat: 29/06/2011

Carregant el video...


http://www.waita.tv/shows/iei-tv/recuperar-la-historia-questio-destat




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    864
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Al segle XVII, a Catalunya, encara era ben viva la memòria que els catalans van ser els descobridors,...[+]
    El català Joan Colom, va haver d'acatar el tractat d'Alcàçovas signat pel seu Rei, que prohibia als catalans...[+]
    Heu sentit a dir que el Siglo de Oro és una traducció d’obres catalanes, atribuïdes a autors castellans? No...[+]
    En Pep Mayolas reflexiona al voltant de la figura d'en Gonzalo Fernández de Córdoba, que podria ser en realitat...[+]