Crea el teu compte
Accedeix
"La història és sempre una fantasia sense base científica, i quan es pretén aixecar un embull invulnerable i col·locar-hi a sobre una conseqüència, es corre el perill que una dada canviï i s'ensorri tota la carcassa històrica."
Pío Baroja (1872-1956)
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 21-03-2016  3603

Lluís Batlle i Rossell

Les conferències de la 2a Universitat Nova Història (Montblanc 2015) ja són accessibles

Presentem els enregistraments de totes les conferències.

Parada a la 2a UNH de Montblanc (foto: El Punt / Avui).

Amb uns quants mesos de retard, finalment podem presentar els enregistraments de les conferències fetes de la segona Universitat Nova Història, que es va escaure a Montblanc durant els primers quatre dies de l'agost del 2015

Són un total de quinze conferències de més d'una hora, quatre presentacions de llibres, i la presentació d'un manifest. Podeu veure-les a: http://www.inh.cat/arxiu/vid/2a-Universitat-Nova-Historia

Moltes gràcies als conferenciants, als qui han organitzat les conferències, als qui han participat en l'enregistrament i el muntatge de les filmacions, perquè, entre tots hem pogut eixamplar la divulgació de les nostres investigacions.

Lluís Batlle i Rossell



Redacció: Lluís Batlle i Rossell




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40085
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'Isidre Casajoana, en un viatge per alemanya, troba uns escuts amb els quatre pals i ens ho comenta en aquesta...[+]
    Ignorar les fallades és condemnar-se a repetir-les. Elna no hauria estat assetjada ni massacrada si en Jaume...[+]
    Durant segles, la Marededeu de Montserrat va ser la gran patrona espiritual de la monarquia hispànica. Des de...[+]