Nou viatge a Malta amb En Jordi Bilbeny i l'Institut Nova Història
Us adjuntem el programa d'aquest nou viatge amb la intenció que us entusiasmi la proposta i ens hi vulgueu acompanyar. Per apuntar-vos-hi heu de contactar amb Viatges Alemany.
Amics i amigues,
Esperem que hàgiu tingut unes bones vacances d'estiu. Avui, us contactem per anunciar-vos una nova proposta de viatge a la Malta catalana, aquest pròxim novembre. En Jordi Bilbeny tornarà a aquesta illa, després de més de sis edicions, amb la intenció de descobrir la nostra història passada per alt per la historiografia oficial.
Enguany les dates són del 26 al 29 de novembre.
Si teniu ganes de descobrir el passat català en aquesta illa del Mediterrani, no us ho penseu: les places són limitades i la data màxima per inscriure's-hi és el 20 de setembre!
Adjunt hi trobareu el programa complet:
https://data.inh.cat/files/files/260903011301481.pdf
https://data.inh.cat/files/files/260903011301481.pdf
PER A MÉS INFORMACIÓ I RESERVES PODEU CONTACTAR la Fina, de Viatges Alemany, de Reus.
Tel. 977.12.75.45, correu electrònic: reus@valemany.com
Ella ja us indicarà com fer el pagament i la reserva de plaça, així com qualsevol dubte que pugueu tenir amb el programa.
Esperem que puguem fer una nova aventura a Malta, que tantes sorpreses i alegries ha portat a aquells qui ja l'han viscuda.
Esperem que puguem fer una nova aventura a Malta, que tantes sorpreses i alegries ha portat a aquells qui ja l'han viscuda.
Us deixem alguns testimonis que ens han volgut compartir la seva experiència:
La Rosa Puertas ens ho explicav a aquí:
En Salvador Llopis:
En Pere Alzina, que ens va acompanyar al primer viatge:
I en Jordi Manchon:
Autor: Jordi Bilbeny
EN









Afegeix-hi un comentari:
Per poder deixar comentaris us heu de registrar: