EN
Crea el teu compte
Accedeix
"La gent està atrapada en la història, i la història està atrapada a la gent."
James Baldwin
NOTICIES »
Data de publicació: 22-07-2010  8287 lectures

Ramon Tubau comenta "La vida del Llàtzer de Tormos"

Ramon Tubau, director de l'Escola d'Art i Disseny de Sant Cugat, ens recomana La vida de Llàtzer de Tormos, amb un estudi preliminar de Jordi Bilbeny.

"En Ramon ens fa un gran cop de mà en la difusió de les nostres idees i de la nostra recerca, però sobretot en la restauració del nostre passat insidiosament esborrat".

http://tv.cugat.cat/TVRPlayer.html?ir=898
Descarrega el tros d'En Ramon Tubau:
http://inh.cat/1/1888_V_Normal-Tubau.flv




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1987 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En Pau Mora ens aporta informació d'un frare agustí català anomenat Erasme, a qui se li perd la pista a...[+]
    Ponència d'En Manel Capdevila al 8è Simposi sobre la Descoberta Catalana d'Amèrica a Arenys de Munt...[+]
    Viu o mort al 1484? Aquest punt bloqueja molts investigadors, però En Jordi Bilbeny et dóna la clau per passar...[+]
    Segona Part: La restauració de la...[+]