EN
Crea el teu compte
Accedeix
"No saber el que ha succeït abans de nosaltres és com ser nens per sempre"
Ciceró (106 AC-43 AC) Escriptor, orador i polític
NOTICIES »
Data de publicació: 07-05-2012  4655

Rècord de visites al web

El web de l'Institut Nova Història tanca el mes d'abril amb un nou rècord de visites. Un total de 53.827 usuaris únics han visitat el nostre web durant el darrer mes.

L'augment de visitants ha estat d'un 29% respecte el mes de març i d'un 67% respecte el mes d'abril de l'any passat. D'aquesta manera es consolida  l'augment constant de visitants al nostre web, i ens situa en la posició 885,767 del rànquing mundial Alexa. Una posició destacada que ens anima a seguir millorant dia a dia.

Us donem les gràcies a tots!





Descarregar PDF de l'article

  1. Admin
    01-06-2012 14:40

    no parem, no parem, i no pararem... Doncs de moment ja hem tornat a superar el rècord. El mes de maig el tanquem amb 57321 visites, i una posició a Alexa de 806,347. Ens podem congratular, l'augment de visites es un indicador de l'esforç que anem fent.

  2. Biel Bestué
    13-05-2012 15:19

    això no fa més que indicar l'enorme interès que hi ha per a conèixer la historia revisada, i l'enorme despropòsit que representen les institucions que rebutgen aquesta revisió!

  3. johanes
    07-05-2012 20:11

    felicitats per la feina i força! en volem més!!

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1745
Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Recollim en aquesta ocasió un interessant treball sobre Cervantes, que fou presentat als III Jocs Florals de la...[+]
Es pot saber si els marineres que van anar amb En Colom a Amèrica en aquell primer viatge transoceànic eren...[+]
Recuperem aquest article d'En Jordi Bilbeny, aparegut al 1994, que identifica com a "llegua catalana" la "llegua...[+]
Per què no s'ha recordat la gran victòria catalana contra els francesos a Grècia el 13 de març 1311? Quim...[+]