EN
Crea el teu compte
Accedeix
"No tot el que se'ns presenta com la història realment ha passat,
i el que realment va succeir en realitat no va succeir de la manera que se'ns presenta..."
Goethe
OPINIO » PROJECTE EL MÈTODE DE LA NOVA HISTÒRIA
Data de publicació: 26-03-2023  3509 lectures

Pol Bragulat

Ressò de la Ruta Colombina de Pals

Després de la ruta colombina per Pals del passat 25 de març amb En Jordi Bilbeny, els participants han compartit la seva experiència a les xarxes socials.

Anunci de la ruta.

El passat dissabte 25 de març es dugué a termeuno nova ruta cultural sobre el llegat colombí a Pals, feta per En Jordi Bilbeny. Vila clau en els fets històrics de la descoberta catalana d'Amèrica, la ruta cobreix els elements que jugaren un paper transcendent en aquestes expedicions. 

La reacció dels participants ha sigut altament positiva i ja n'hem vist alguna reacció a les xarxes socials. Ens fem ressò d'un compte anònim, signat per l'Avi Miquel, que ha penjat fotos de la visita, i que diu: "No som prou conscients de fins a quin punt les institucions 'catalanes' col·laboren amb els ocupants per trinxar el país. Si no fos per gent com en Jordi Bilbeny i els seus companys de l'Insitut Nova Història, cap resistència faria front a la colonització mental dels catalans".

Captura de pantalla del tuit en qüestió.

A l'INH continuarem organitzant activitats i actes similars en el futur. Si vols estar-ne al corrent, segueix-nos a les xarxes o fes-te'n adherit, i guadiràs, a més a més, d'un seguit de descomptes:
https://www.inh.cat/adhesions

Us compartim també les fotos en qüestió: 



















Autor: Pol Bragulat




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1167 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    A començament de febrer es va donar a conèixer als mitjans de comunicació el resultat de la restauració de la...[+]
    La poesia d’Ausiàs March (València, 1400-1454) descendeix de la trobadoresca que cantava el fin amor i, tot i...[+]
    Salvador Dalí va manifestar que el filòsof i estudiós de la ciència Giambattista della Porta era català....[+]
    Hem tocat punts sensibles amb la bandera dels EUA, oi? Doncs en tenim per estona, perquè fins ara En Jordi...[+]