Crea el teu compte
Accedeix
"Mentre els lleons no tinguin els seus propis historiadors, la història de la cacera glorificarà sempre el caçador”"
Chinua Achebe
ARTICLES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA | Data de publicació: 03-10-2018 | 4667 lectures

, Amunt Viatges i Selva Tour

Viatge a Malta amb En Jordi Bilbeny i En Pere Alzina del 2 al 5 de novembre

L'Institut Nova Història, Amunt Viatges i Selva Tours han organitzat per al primer cap de setmana de novembre, dels dies 2 al 5, un viatge a l'illa de Malta a la recerca del passat català que s'hi amaga i dels ocells que poblen l'illa — els quals fets aquest web en va fer un ample ressò—. Faran de guies l'investigador Jordi Bilbeny i el biòleg Pere Alzina. La ruta està oberta a tothom qui s'hi vulgui inscriure. Al final, hem introduït també enllaços d'interès.

Benvolguts amics,

Ja tenim enllestit el circuit del viatge a Malta. Hi anirem acompanyats d'En Jordi Bilbeny i del biòleg Pere Alzina.

Us n'adjuntem la proposta, així com el pressupost i les condicions per fer efectiva la reserva.

Esperem que sigui del vostre interès i que us animeu a participar en aquesta nova iniciativa de descoberta i coneixement del nostre passat català!


1- Sol·licita la teva plaça adreçant-te a l'Agència de Viatges AmuntViatges

reservas.amuntviatges@group-team.com


2- Ells et confirmaran la petició i es posaran en contacte amb tu.

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb

l'Esther: 619786611

PROGRAMA (cliqueu-hi)



RESERVA DE PLACES (cliqueu-hi)



Enllaços d'interès:

https://www.inh.cat/articles/Les-sorprenents-empremtes-de-cinc-segles-d'influencia-catalana-a-Malta
https://www.inh.cat/articles/La-influencia-de-la-llengua-catalana-en-els-noms-d'ocell-maltesos
https://www.inh.cat/articles/Una-reliquia-imperial-amagada
https://www.inh.cat/articles/La-influencia-del-catala-en-el-maltes
http://elmati.cat/article/2381/la-influencia-del-catala-en-el-maltes



Autor: , Amunt Viatges i Selva Tour




versió per imprimir

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38579 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Una llegenda ens explica que el rei Jaume I va donar unes terres a Sant Francesc a Barcelona, perquè hi...[+]
    Un fet poc conegut de la vida del genial arquitecte modernista és la seva detenció un Onze de Setembre, durant...[+]
    Els Borja i els Della Rovere eren junts a la Cort Pontifícia de Roma. Però abans que s'enfrontessin a mort...[+]
    Article publicat per en Joan Pons Ribot al núm. 102 de la revista arenyenca "La Rierada", del 9 d'octubre del...[+]