EN
Crea el teu compte
Accedeix
"..el que realment va passar és només una petita part de tot el que va passar.
Tot en la història segueix sent incert, els esdeveniments més grans, així com la menor incidència."
Goethe
ARTICLES » PROJECTE LA MALTA CATALANA
Data de publicació: 30-10-2018  4327 lectures

2n viatge a Malta:7-10 de desembre del 2018

Davant l'èxit de convocatòria del primer viatge a Malta per a aquests primers dies de novembre, l'Institut Nova Història, Amunt Viatges i Selva Tours n'han programat un de segon entre els dies 7 i 10 de desembre d'enguany.

Benvolguts seguidors de l'Institut Nova història,

Ens complau moltíssim fer-vos saber que, davant l'exit de convocatòria del primer viatge programat per aquest començament de novembre a l'illa de Malta, l'Institut Nova Història, Amunt Vitages i Selva Tours han organitzat una segona anada a l'Illa de Malta del 7 al 10 de desembre del 2018 per resseguir-hi les petjades de tota mena que els catalans hi han deixat des de fa segles. Tot seguit us n'oferim el programa complet i la manera de fer-ne la reserva. Esperem que sigui del vostre gust! 

Així mateix, us fem saber que la data límit de fer reserva és el proper dia 4 de novembre. Apunteu-vos-hi! 

Institut Nova Història


Programa (cliqueu-hi damunt)

Com fer la reserva (cliqueu-hi damunt)

Data límit per fer reserva del 2n viatge a Malta: 4 de novembre!






Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. Trisha Domínguez
    18-12-2018 18:45
Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1849 lectures
Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
En Pep Mayolas ens dóna notícia del mercader, cònsol i ambaixador montpellerí Ramon de Conques a les mateixes...[+]
Primera part: La destrucció i adulteració de les fonts...[+]
En Pep Mayolas recull una informació d’En Hugh Thomas, segons el qual Lorenzo Vital, el famós cronista...[+]
En Francesc Magrinyà recull la línia de recerca oberta per En Jordi Bilbeny sobre la identificació de...[+]