Crea el teu compte
Accedeix
"Història és, per descomptat, exactament el que es va escriure, però ignorem si és exactament el que va succeir"
Enrique Jardiel Poncela (1901-1952) Escriptor
NOTICIES »
Data de publicació: 01-05-2010  5728

2on Homenatge a l'Almirall Cristòfor Colom i a la marina catalana

2ón Homenatge a l’Almirall Cristòfor Colom i a la Marina Catalana” que és celebrarà a Pals els propers dies 31 de juliol i 1 i 2 d’agosta la vila empordanesa de Pals, com a colofó del "1er Cicle de Conferències sobre la Marina Catalana: Supremacia a la Mediterrània i Expansió a l’Atlàntic”, desenvolupat durant aquestes darreres setmanes.



2ón homenatge a Colom  ·31, Juliol  ·1 i 2 d'Agost

El programa

Divendres 31 de juliol

  • 20:00 - Cercavila de la festa major enguany organitzat pel CCH i amb la participació del grup teatral medieval Alma Cubrae
  • 21:00 - Pregó de la festa Major a càrrec del "Pregoner reial de la vila de Pals"
  • 24:00 - Ruta nocturna guiada i teatralitzada "Tots a bord, és l'hora de l'aventura". Preu: 14€. Reserves a la botiga "L'Almirall" (al costat de l'església). CAL RESERVAR!!!

Dissabte 1 d'agost

  • 17:30 - Inici del seguici de l'Almirall Cristòfor Colom pels carrers de Pals
  • 18:30 - Arribada a la plaça de l'Ajuntament i rebuda per part del virrei de Catalunya
  • 19:00 - Inici de la benedicció a l'almirall i els seus homes a l'església de Sant Pere i entrega de la flama del Canigó custodiada des de la diada de Sant Joan
  • 19:30 - Descens de la comitiva fins a "Ca la Pruna"
  • 20:15 - Inici de la 5a i darrera conferència del 1er cicle sobre "La Marina Catalana: Supremacia a la Mediterrània i Expansió a l'Atlàntic"
  • 21:30 - Finalització dels actes principals
  • 24:00 - Ruta nocturna guiada i teatralitzada "Tots a bord, és l'hora de l'aventura". Preu: 14€. Reserves a la botiga "L'Almirall" (al costat de l'església). CAL RESERVAR!!!

Diumenge 2 d'agost

  • 19:00 - Inici del seguici de l'almirall Colom des de la Torre Mora
  • 20:30 - Arribada a la platja de Pals
  • 21:00 - Arribada del vaixell i embarcament de l'almirall
  • 21:30 - Finalització dels actes principals




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 3850€
    de 5000€
    Queden 11 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38880
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    No deixa de ser soprenent que el terme anglès “marine” s’assembli tant al mot català “mariner” i que...[+]
    Construeixen i fan sonar un instrument musical que En Lleonard tan sols havia dissenyat en un...[+]
    Si fos cert que la Celestina és una obra catalana traduïda al castellà, l'acció de la qual passa a València,...[+]
    Qui eren els ambaixadors de Ferran el Catòlic a Roma? Pot ser que en el moment de màxima puixança de la Nació,...[+]