Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
NOTICIES »
Data de publicació: 22-11-2007  3581

Manel Capdevila

6è Simposi

6è Simposi de la Descoberta Catalana d'Amèrica Conferència d'en Manel Capdevila: "Els instruments, cartes i taules de navegació d´En Colom foren catalans".

Arenys de Munt va acollir la sisena edició del Simposi sobre la Descoberta Catalana d'Amèrica, una iniciativa que es va començar anys enrere i que té per objectiu no només reivindicar la catalanitat de la descoberta d'Amèrica, sinó també aprofundir sobre certs aspectes, com la culminació de l'expansió de l'estat català. Aquesta edició va comptar amb un convidat d'excepció, el periodista i escriptor Matthew Tree, encarregat d'oferir una conferència introductòria als assistents. Al llarg de tot el dia, estudiosos sobre el tema i persones interessades en el món de la història s'aplegaren per reflexionar sobre diferents qüestions que relacionen la descoberta d'Amèrica amb Catalunya.



Redacció: Manel Capdevila




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40302
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Les reflexions sobre la bandera dels Estats Units ens poden donar més d'un ensurt. Respira i relaxa't, perquè...[+]
    Si els Della Rovere eren els Rovira, llavors tindria sentit que al 1471, any que Francesco della Rovere esdevé el...[+]
    Article publicat al butlletí «Sobirania i Justícia», núm. 20 el 14 d'octubre del...[+]
    Heu sentit a dir que el Siglo de Oro és una traducció d’obres catalanes, atribuïdes a autors castellans? No...[+]