Crea el teu compte
Accedeix
"La història és sempre una fantasia sense base científica, i quan es pretén aixecar un embull invulnerable i col·locar-hi a sobre una conseqüència, es corre el perill que una dada canviï i s'ensorri tota la carcassa històrica."
Pío Baroja (1872-1956)
ARTICLES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 09-09-2018  5583 lectures

Joan Poyano i Teo Perea

Acudit sobre En Bilbeny i Nova Història

Al setmanari «La República» del diumenge 9 de setembre d'enguany hi ha un acudit que es fa ressò de les recerques d'en Jordi Bilbeny i de l'Institut Nova Història.




Imatge ampliada en el següent enllaç:

https://imatges.elpunt.net/imatges/57/66/4x3/780_0008_5766265_0ddfc89ce5c9a3b7e0047a66d8ac5f17ver3.jpg



Autor: Joan Poyano i Teo Perea




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40995 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Qui era Hernán Cortés? Va ser també fill d’un home corrent? Va tenir uns estudis escassos? O, altrament, tal...[+]
    Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]
    El català va ser la llengua dominant a la Cúria romana durant els pontificats de Calixt III i Alexandre VI. En...[+]