EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Vivim en un món fals i l’única forma de sortir-ne és admetre plenament allò que som i que constitueix la nostra realitat"
Manuel de Pedrolo
ARTICLES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 09-09-2018  6207

Joan Poyano i Teo Perea

Acudit sobre En Bilbeny i Nova Història

Al setmanari «La República» del diumenge 9 de setembre d'enguany hi ha un acudit que es fa ressò de les recerques d'en Jordi Bilbeny i de l'Institut Nova Història.




Imatge ampliada en el següent enllaç:

https://imatges.elpunt.net/imatges/57/66/4x3/780_0008_5766265_0ddfc89ce5c9a3b7e0047a66d8ac5f17ver3.jpg



Autor: Joan Poyano i Teo Perea




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1889
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En Pep Mayolas reflexiona al voltant de la figura d'en Gonzalo Fernández de Córdoba, que podria ser en realitat...[+]
    Sabies que la dona del gran compositor rus Seguei Prokófiev va ser la catalana Carolina Codina? En Bartomeu...[+]
    En aquest article En Joan Calsapeu ens mostra com En Josep Palau i Fabre ja va escriure que La Celestina semblava...[+]
    L'any 1519 Barcelona era la capital del monarca més poderós de la...[+]