Crea el teu compte
Accedeix
"Qui desconeix la veritat és un ignorant; però qui la coneix i la nega és un criminal"
Bertolt Brecht
NOTICIES »
Data de publicació: 31-03-2014  5526 lectures

Aquest dijous es presenta la reedició del llibre la 'Brevíssima Relació de la Destrucció de la Història'

15 anys després, Librooks, Casa Amèrica Catalunya i l'Institut Nova Història tenen el plaer de convidar-vos a l'acte de presentació de la reedició del llibre que va impulsar el debat sobre la catalanitat d'En Cristòfor Colom i la descoberta d'Amèrica. La presentació comptarà amb la participació de Salvador Cardús, Josep-Lluís Carod-Rovira, Ignasi Riera, Josep Rull i l'autor del llibre Jordi Bilbeny.

Podeu llegir el pròleg del llibre aquí.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. almogavar
    24-04-2014 10:24

    me parece vergonzoso todo esto. La corona era Aragonesa y no catalano-aragonesa. En cuanto a lo de que Colón era catalán, se comenzó un estudio en Cataluña de todos los apellidados Colón, y como se acabó la subvención se acabó el estudio, por lo que no se pudo deducir nada. A pesar de todo esto y sin ninguna base de ningún tipo decís que Colón entre otros era catalán. No se puede construir la historia para utilizarla como instrumento político, y para engañar a toda la población. Esto era lo que hacía Goebbels en la Alemania nazi, y el resultado todos sabemos cual fue. No entiendo como podéis engañar a vuestros hijos de esta manera, porque está claro que a los únicos que engañáis es a la población catalana, la cual si quiere saber historia tiene que estudiar fuera de Cataluña.

  2. albert fortuny
    02-04-2014 23:10

    Felicitats!

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 3825€
de 8000€
Queden 27 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
39055 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Si en Leonardo da Vinci va ser en realiat en Lleonard della Rovere, com defensa en Jordi Bilbeny, aleshores la...[+]
En Manel Capdevila ens explica que Catalunya va ser un regne i que a més, el terme que es va emprar per denominar...[+]
Sabies que la dona del gran compositor rus Seguei Prokófiev va ser la catalana Carolina Codina? En Bartomeu...[+]
És més probable que l'orxata mexicana fos portada a Mèxic pels primers colons catalans de València que hi van...[+]