NOTICIES »
Data de publicació: 31-03-2014 6146 |
Descarregar PDF de l'article
Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] L'acadèmia peruana de la llengua reconeix l'origen català algunes paraules com...[+] En un llibretó d’En Ferran Soldevila, editat al 1923 ja hi trobem la presència d'un Colom català, defensat...[+] Si En Colom hagués viscut a Castella i Andalusia, com se’ns diu, hauria après els noms dels animals en aquella...[+] Hi ha només una identiat de noms i ordinalitat entre Joan II de Castellà i Joan II de Catalunya? En aquest...[+] |
EN








me parece vergonzoso todo esto. La corona era Aragonesa y no catalano-aragonesa. En cuanto a lo de que Colón era catalán, se comenzó un estudio en Cataluña de todos los apellidados Colón, y como se acabó la subvención se acabó el estudio, por lo que no se pudo deducir nada. A pesar de todo esto y sin ninguna base de ningún tipo decís que Colón entre otros era catalán. No se puede construir la historia para utilizarla como instrumento político, y para engañar a toda la población. Esto era lo que hacía Goebbels en la Alemania nazi, y el resultado todos sabemos cual fue. No entiendo como podéis engañar a vuestros hijos de esta manera, porque está claro que a los únicos que engañáis es a la población catalana, la cual si quiere saber historia tiene que estudiar fuera de Cataluña.
Felicitats!