EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Em meravello sovint que la història resulti tan pesada, perquè gran part d'ella ha de ser pura invenció"
Jane Austen (1775-1817) Escriptora
NOTICIES »
Data de publicació: 31-07-2012  6588

Aquest estiu, Jordi Bilbeny a COMRàdio

El programa L'Apartament de COMRàdio (91.0 FM) enceta el nou espai "Història a l'estiu" on s'hi entrevistarà cada divendres, des del 3 de juliol fins al 31 d'agost, en Jordi Bilbeny

 

Cada divendres d'agost amb en Jordi Bilbeny
A les 12:05
a COM Ràdio (91.0 FM, Barcelona)
al programa "L'Apartament"
Dies: 3, 10, 17, 24 i 31 d'agost
Durada de l'espai: 12-15 minuts

Podeu sentir tots els programes a través d'aquest enllaç:
http://www.inh.cat/articles/Jordi-Bilbeny-a-COMRadio.-L-Apartament.-Programa-Historia-a-l-estiu-


Més informació:
http://blocs.xarxaradio.cat/apartament/

facebook: www.facebook.com/apartamentcom
bloc: http://comradioblocs.com/apartament/




Descarregar PDF de l'article

  1. Brussel-ler
    10-08-2012 18:08

    Aveure si despatxen tota aquesta trepa de sacre-catedràtics sucats de les universitats que segueixen defensant que vàren salpar de Palos de Moguer i tantes altres adulteracions, los hermanos pinzones de huelva i los grandes marineros andaluces. Quants llibres s'han de portar a reciclar per divulgar tantes i tantes mentides ? ? ? ?

  2. Pere
    06-08-2012 17:32

    Molt bé. És millor tractar pocs temes i a fons que no pas que si el port, els mariners, el genocidi, i tot barrejat que els profans es confonen. Escolliu un tema i aprofundiu-hi! Bona feina!!

  3. Jordi Berenguer
    06-08-2012 10:37

    Trobareu tots els programes publicats a la secció entrevistes del web. El primer programa ja està penjat.

  4. Rosa BM
    03-08-2012 18:17

    A mi també m'ha agradat molt, Potser més gent es donarà compte de les manipulacions i mentides que em sofert Ànims Jordi!!

  5. Sendra
    03-08-2012 17:40
  6. Josep Mª
    03-08-2012 12:24

    Acabo de sentir el programa en directe. Molt bé, molt bé. Espero que "pejeu" algun "link" o "potcast" per poder tornar a accedir-hi i fer-ho escoltar als amics (el Sr. JBelbeny es mes bon didacte que jo ). Salutacions,

  7. Josep Mª
    02-08-2012 09:58

    Per fi !, tinc ganes d'escoltar-ho. S'hauria de fer un programa semanal a TV3 en "prime time".

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Ja podeu consultar el programa sencer del «25è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya», que se celebrarà a Arenys de Munt els dies 20 i 21 de novembre, aquest cop en un escenari diferent al dels anys anteriors: el Centre Cívic Can Mallol de la Torre.
152
Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
En Pius Canal ha localitzat una signatura d'En Cervantes, que creu adulterada, i sota la qual li sembla llegir...[+]
En Daniel S. Bello ens ofereix una crònica de la darrera conferència pronunciada per En Jordi Bilbeny a la...[+]
Tot seguit us mostrem una sèrie de quadres d'En Ferran Cortès, mes conegut per la historiografia oficial com...[+]