Crea el teu compte
Accedeix
"Quan al món apareix un geni, es pot identificar per aquest senyal: tots els necis es conjuren contra ell"
Johnathan Shift «Thoughs on various subjects, moral and diverting».
NOTICIES » | Data de publicació: 31-07-2012 | 5670 lectures

Aquest estiu, Jordi Bilbeny a COMRàdio

El programa L'Apartament de COMRàdio (91.0 FM) enceta el nou espai "Història a l'estiu" on s'hi entrevistarà cada divendres, des del 3 de juliol fins al 31 d'agost, en Jordi Bilbeny

 

Cada divendres d'agost amb en Jordi Bilbeny
A les 12:05
a COM Ràdio (91.0 FM, Barcelona)
al programa "L'Apartament"
Dies: 3, 10, 17, 24 i 31 d'agost
Durada de l'espai: 12-15 minuts

Podeu sentir tots els programes a través d'aquest enllaç:
http://www.inh.cat/articles/Jordi-Bilbeny-a-COMRadio.-L-Apartament.-Programa-Historia-a-l-estiu-


Més informació:
http://blocs.xarxaradio.cat/apartament/

facebook: www.facebook.com/apartamentcom
bloc: http://comradioblocs.com/apartament/




versió per imprimir

Comentaris publicats

  1. Brussel-ler
    10-08-2012 18:08

    Aveure si despatxen tota aquesta trepa de sacre-catedràtics sucats de les universitats que segueixen defensant que vàren salpar de Palos de Moguer i tantes altres adulteracions, los hermanos pinzones de huelva i los grandes marineros andaluces. Quants llibres s'han de portar a reciclar per divulgar tantes i tantes mentides ? ? ? ?

  2. Pere
    06-08-2012 17:32

    Molt bé. És millor tractar pocs temes i a fons que no pas que si el port, els mariners, el genocidi, i tot barrejat que els profans es confonen. Escolliu un tema i aprofundiu-hi! Bona feina!!

  3. Jordi Berenguer
    06-08-2012 10:37

    Trobareu tots els programes publicats a la secció entrevistes del web. El primer programa ja està penjat.

  4. Rosa BM
    03-08-2012 18:17

    A mi també m'ha agradat molt, Potser més gent es donarà compte de les manipulacions i mentides que em sofert Ànims Jordi!!

  5. Sendra
    03-08-2012 17:40
  6. Josep Mª
    03-08-2012 12:24

    Acabo de sentir el programa en directe. Molt bé, molt bé. Espero que "pejeu" algun "link" o "potcast" per poder tornar a accedir-hi i fer-ho escoltar als amics (el Sr. JBelbeny es mes bon didacte que jo ). Salutacions,

  7. Josep Mª
    02-08-2012 09:58

    Per fi !, tinc ganes d'escoltar-ho. S'hauria de fer un programa semanal a TV3 en "prime time".

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38600 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Eren castellans els primers mercedaris que van passar a Amèrica després de la conquesta colombina? Per En Cesc...[+]
A ran de la presa de consciència que hi ha a València el Carrer d'En Colom, dit així perquè un gran personatge...[+]
El català va ser la llengua dominant a la Cúria romana durant els pontificats de Calixt III i Alexandre VI. En...[+]