EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Si no som capaços de qüestionar aquells que ens diuen que tal cosa és veritat, estem a mercè de qualsevol xerraire, polític o religiós"
Carl Sagan
NOTICIES »
Data de publicació: 26-09-2011  6952

Manel Grau

Carta al diari ARA: La Casa Reial i Colom

Una carta d'un lector del diari ARA denuncia amb sorpresa que aquest diari encara no hagi fet cap mena de comentari sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es manté amb gran èxit en cartellera des de fa cinc mesos als Cinemes Girona de Barcelona

La carta del lector Manel Grau al diari ARA

"Volia fer palesa la meva sorpresa en veure que l'ARA fins ara no ha fet cap comentari sobre un documental excel·lent que es passa cada dimecres des de fa cinc mesos als cinemes Girona, amb gran èxit per sorpresa dels mateixos productors, en què ens tornen a explicar una part importantíssima de la nosra manipulada i amagada història: Colom i la Casa Reial Catalana. Al final de la pel·lícula hi ha un debat amb els historiadors i amb la directora.  

Manel Grau. Barcelona."
11 Setembre de 2011



Redacció: Manel Grau




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1388
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Per què no s'ha recordat la gran victòria catalana contra els francesos a Grècia el 13 de març 1311? Quim...[+]
    L'acadèmia peruana de la llengua reconeix l'origen català algunes paraules com...[+]
    Era Hernando Cortès un extremeny? O, com defensa En Jordi Bilbeny, fou un príncep de la casa reial catalana? Fa...[+]
    Al 1511, en editar-se l'Elogi de la Follia, Erasme ja hi denuncia la pràctica consolidada de la censura, on els...[+]