EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Qui controla el passat, controla el futur... qui controla el present, controla el passat"
George Orwell
NOTICIES »
Data de publicació: 26-09-2011  6731

Manel Grau

Carta al diari ARA: La Casa Reial i Colom

Una carta d'un lector del diari ARA denuncia amb sorpresa que aquest diari encara no hagi fet cap mena de comentari sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es manté amb gran èxit en cartellera des de fa cinc mesos als Cinemes Girona de Barcelona

La carta del lector Manel Grau al diari ARA

"Volia fer palesa la meva sorpresa en veure que l'ARA fins ara no ha fet cap comentari sobre un documental excel·lent que es passa cada dimecres des de fa cinc mesos als cinemes Girona, amb gran èxit per sorpresa dels mateixos productors, en què ens tornen a explicar una part importantíssima de la nosra manipulada i amagada història: Colom i la Casa Reial Catalana. Al final de la pel·lícula hi ha un debat amb els historiadors i amb la directora.  

Manel Grau. Barcelona."
11 Setembre de 2011



Redacció: Manel Grau




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41669
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Durant segles, la Marededeu de Montserrat va ser la gran patrona espiritual de la monarquia hispànica. Des de...[+]
    Us presentem una novetat per aquest Sant Jordi. Es tracta "Del Ter al Túria", un llibre escrit conjuntament per...[+]
    En Manel Capdevila ens explica que Catalunya va ser un regne i que a més, el terme que es va emprar per denominar...[+]
    Hi va haver una Universitat a Barcelona abans del segle XV? La història oficial ho nega i dona la data de 1450,...[+]