Crea el teu compte
Accedeix
"La llengua i la història són el botí més preuat a l'hora de sotmetre un poble"
Àngel Guimerà
NOTICIES » 26-09-2011
5774

Carta al diari ARA: La Casa Reial i Colom

Una carta d'un lector del diari ARA denuncia amb sorpresa que aquest diari encara no hagi fet cap mena de comentari sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es manté amb gran èxit en cartellera des de fa cinc mesos als Cinemes Girona de Barcelona

La carta del lector Manel Grau al diari ARA

"Volia fer palesa la meva sorpresa en veure que l'ARA fins ara no ha fet cap comentari sobre un documental excel·lent que es passa cada dimecres des de fa cinc mesos als cinemes Girona, amb gran èxit per sorpresa dels mateixos productors, en què ens tornen a explicar una part importantíssima de la nosra manipulada i amagada història: Colom i la Casa Reial Catalana. Al final de la pel·lícula hi ha un debat amb els historiadors i amb la directora.  

Manel Grau. Barcelona."
11 Setembre de 2011



Redacció: Manel Grau




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38539
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'historiador Jordi Bilbeny reivindica la catalanitat del descobridor d'Amèrica amb una ruta per...[+]
    En David Grau ens demostra que en Leonardo Da Vinci no era un pobre desgraciat que tenia bona mà amb el dibuix i...[+]
    En Francesc Magrinyà recull la línia de recerca oberta per En Jordi Bilbeny sobre la identificació de...[+]
    Una nova expressió del Quixot, incomprensible del tot en castellà, porta En Lluís Batlle a trobar-hi un...[+]