EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Què és la història? Una senzilla faula que tots hem acceptat."
Napoleó
NOTICIES »
Data de publicació: 26-09-2011  7107

Manel Grau

Carta al diari ARA: La Casa Reial i Colom

Una carta d'un lector del diari ARA denuncia amb sorpresa que aquest diari encara no hagi fet cap mena de comentari sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es manté amb gran èxit en cartellera des de fa cinc mesos als Cinemes Girona de Barcelona

La carta del lector Manel Grau al diari ARA

"Volia fer palesa la meva sorpresa en veure que l'ARA fins ara no ha fet cap comentari sobre un documental excel·lent que es passa cada dimecres des de fa cinc mesos als cinemes Girona, amb gran èxit per sorpresa dels mateixos productors, en què ens tornen a explicar una part importantíssima de la nosra manipulada i amagada història: Colom i la Casa Reial Catalana. Al final de la pel·lícula hi ha un debat amb els historiadors i amb la directora.  

Manel Grau. Barcelona."
11 Setembre de 2011



Redacció: Manel Grau




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1947
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    La censura dels textos, pintures i gravats del passat no és un hàbit dels temps pretèrits. Passa actualment...[+]
    Es confirma, a nivell pràctic, la tesi que els catalans eren coneguts o confosos per...[+]
    La façana de l'ajuntament d'Ulm ens aporta una prova més de l'existència i reconeixement de Catalunya com a...[+]