Catalanismes i sintaxi catalana en els textos dels quatre viatges d'En Colom
Catalanismes i sintaxi catalana en els textos dels quatre viatges d’En Colom Documents principals :Ariadna Duran (Traductora)
Catalanismes i sintaxi catalana en els textos dels quatre viatges d’En Colom Documents principals :Ariadna Duran (Traductora)
|
EDITORIAL
|
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] El llicenciat en Història de l'Art Sito Millán ens parla dels seus estudis universitaris i opina que, més...[+] Quins fets ens narren els vitralls d'aquesta catedral belga? Com s'hi ordenen els escuts d'armes i els símbols?...[+] En Pau Tobar relaciona Santa Klaus o Sant Nikolaus, que prové de València i porta taronges
i d'altres regals...[+] Sabies que els noms valencians de Timor, Pego i Aitana es repeteixen idèntics a Indonèsia, a l'illa de Timor?...[+] |
| La casa de Cardona i Rocabertí de Castelló d'Empúries: de l’esplendor històric a la ruïna |
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |