Catalanismes i sintaxi catalana en els textos dels quatre viatges d'En Colom
Catalanismes i sintaxi catalana en els textos dels quatre viatges d’En Colom Documents principals :Ariadna Duran (Traductora)
EN Catalanismes i sintaxi catalana en els textos dels quatre viatges d’En Colom Documents principals :Ariadna Duran (Traductora)
|
EDITORIAL
|
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] A través d’una comanda de cartes feta per Beatriu d'Aragó, reina d'Hongria, en llengua catalana, en Francesc...[+] Era Hernando Cortès un extremeny? O, com defensa En Jordi Bilbeny, fou un príncep de la casa reial catalana? Fa...[+] Més enllà de tots els tòpics que s'han dit sobre Sant Jordi, ara en Jordi Bilbeny aprofundeix en les arrels...[+] |
| Anunci del Projecte de recerca Institut Nova Història: Els cavalls MUSTANG nord-americans, descendents dels MESTENC catalans |
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |