EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Hi ha dues maneres d'enganyar-se. La primera consisteix a creure el que no és veritat; la segona, a negar-se a creure el que és veritat."
Søren Kierkegaard
ENTREVISTES »
Data de publicació: 06-02-2012  6007

E-Notícies entrevista en Jordi Bilbeny

E-Notícies entrevista en Jordi Bilbeny, cap de recerca de l'Institut Nova Història, amb motiu de l'11è Simposi de la Descoberta Catalana d'Amèrica.

Jordi Bilbeny












Vídeo-entrevista a Jordi Bilbeny from Institut Nova Història on Vimeo.





http://vimeo.com/36271689




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 5730€
    de 8000€
    Queden 14 dies

    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41452
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Descobrim una prova de catalanitat a la nau Victòria de Magallanes en un mapa antic de les Philipines exposat al...[+]
    Dues cartes del rei Ferran a en Diego Valera, a la tardor del 1476, en què el monarca dóna ordres d'atacar...[+]
    En Henry Ettinghausen qüestiona la "decadència catalana" dels segles XVI i XVII, fa un repàs de la història de...[+]