EN
Crea el teu compte
Accedeix
"(...) la neutralitat aparentment objectiva i científica de l'historiador, que mira endarrere i sentencia què és el que realment va succeir, és producte de la seva identificació amb el vencedor"
Àlex Matas i Pons. «Els marges dels mapes: una geografia desplaçada.»
ENTREVISTES »
Data de publicació: 06-02-2012  6037

E-Notícies entrevista en Jordi Bilbeny

E-Notícies entrevista en Jordi Bilbeny, cap de recerca de l'Institut Nova Història, amb motiu de l'11è Simposi de la Descoberta Catalana d'Amèrica.

Jordi Bilbeny












Vídeo-entrevista a Jordi Bilbeny from Institut Nova Història on Vimeo.





http://vimeo.com/36271689




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 15465€
    de 8000€
    Queda 1 dia

    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41566
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'Isidre Casajoana, en un viatge per alemanya, troba uns escuts amb els quatre pals i ens ho comenta en aquesta...[+]
    L'any 1519 Barcelona era la capital del regnes de les Espanyes, quan Carles I va ser proclamat, el mes de Novembre...[+]
    Van ser traduïts els autors catalans dels segles XVI i XVII sistemàticament al castellà? Ho van ser alguns de...[+]