Crea el teu compte
Accedeix
"Estar d'acord amb tres quartes parts de la gent és el primer requisit de la salut mental"
Oscar Wilde
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 25-11-2022  2557

Els enregistraments del 21è Simposi ja són al web

Anunciem la publicació dels enregistraments de les ponències del 21è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya, celebrat aquest 18 i 19 de novembre del 2022 a Arenys de Munt

A l'apartat «Arxiu» del web, sota l'etiqueta «21è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya», hi podeu trobar els enregistraments de totes les ponències.

També hi podeu anar amb aquest ENLLAÇ DIRECTE.




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40117
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Per què no s'ha recordat la gran victòria catalana contra els francesos a Grècia el 13 de març 1311? Quim...[+]
    Sabeu que hi ha uns pastissets a Suècia que es diuen...[+]
    Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]
    Qui era la mare d'En Joan d'Àustria? Va ser educat a Yuste, a 460 km del mar, el capità general de la...[+]