Crea el teu compte
Accedeix
"La llengua i la història són el botí més preuat a l'hora de sotmetre un poble"
Àngel Guimerà
ARTICLES » 25-04-2019  |  MEMòRIA HISTòRICA
4508

En Joan Trias entrevista En Jordi Bilbeny al 'No callis res' de República TV. L'investigador respon a les invectives i difamacions dels eminents i prestigiosos historiadors de «Sàpiens».

El dia 24 d'abril En Joan Trias va entrevistar En Jordi Bilbeny al programa 'No callis res', de 'República TV'. Entre d'altres qüestions, l'entrevistat hi diu la seva a l'entorn d'un article a la revista «Sàpiens» d'aquest mes de març, on quatre historiadors desqualifiquen de ple la seva tasca professional i la de l'Institut Nova Història. L'investigador fa una crida a la llibertat de pensament i de recerca i exigeix, per sobre de tota vísceralitat i linxament personal, coneixement, probitat, profunditat, rigor i honestedat intel·lectuals.



Una foto de l'entrevista d'En Joan Trias a En Jordi Bilbeny a 'No callis res' de ''Republica TV'

Us oferim tot seguit l'enllaç des del qual podreu accedir a l'entrevista, de més de tres quarts d'hora, pel canal youtube. Escolteu-la:

https://www.youtube.com/watch?v=mnRRoO5IOJg&feature=youtu.be

Institut Nova Història






Autor: Joan Trias, Jordi Bilbeny/ 'No callis res'




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38358
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Si En Colom hagués viscut a Castella i Andalusia, com se’ns diu, hauria après els noms dels animals en aquella...[+]
    Sabies que els noms valencians de Timor, Pego i Aitana es repeteixen idèntics a Indonèsia, a l'illa de Timor?...[+]
    La pregària hebrea del segle XV Ein K'Eloheinu té grans similituds musicals amb l'himne nacional...[+]
    En un llibretó d’En Ferran Soldevila, editat al 1923 ja hi trobem la presència d'un Colom català, defensat...[+]