EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Si no som capaços de qüestionar aquells que ens diuen que tal cosa és veritat, estem a mercè de qualsevol xerraire, polític o religiós"
Carl Sagan
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 25-04-2019  5000

Jordi Bilbeny

En Joan Trias entrevista En Jordi Bilbeny al 'No callis res' de República TV. L'investigador respon a les invectives i difamacions dels eminents i prestigiosos historiadors de «Sàpiens».

El dia 24 d'abril En Joan Trias va entrevistar En Jordi Bilbeny al programa 'No callis res', de 'República TV'. Entre d'altres qüestions, l'entrevistat hi diu la seva a l'entorn d'un article a la revista «Sàpiens» d'aquest mes de març, on quatre historiadors desqualifiquen de ple la seva tasca professional i la de l'Institut Nova Història. L'investigador fa una crida a la llibertat de pensament i de recerca i exigeix, per sobre de tota vísceralitat i linxament personal, coneixement, probitat, profunditat, rigor i honestedat intel·lectuals.



Una foto de l'entrevista d'En Joan Trias a En Jordi Bilbeny a 'No callis res' de ''Republica TV'

Us oferim tot seguit l'enllaç des del qual podreu accedir a l'entrevista, de més de tres quarts d'hora, pel canal youtube. Escolteu-la:

https://www.youtube.com/watch?v=mnRRoO5IOJg&feature=youtu.be

Institut Nova Història






Redacció: Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 17315€
    de 8000€
    Campanya finalitzada

    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41627
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Si En Martin Behaim no va ser l’autor del primer globus terrestre occidental conservat, si no va ser un dels...[+]
    Va tenir alguna cosa a veure En Narcís Monturiol i el seu submarí Ictineu amb el projecte literari de Jules...[+]
    En Pep Mayolas reflexiona al voltant de la figura d'en Gonzalo Fernández de Córdoba, que podria ser en realitat...[+]
    En Manel Capdevila ens explica que Catalunya va ser un regne i que a més, el terme que es va emprar per denominar...[+]