Crea el teu compte
Accedeix
"Abans que l'amor, els diners,la fe, la fama i la justicia, DONEU-ME LA VERITAT."
Henry David Thoreau(1817-1862)
ENTREVISTES »
Data de publicació: 23-05-2011  9644

En Jordi Bilbeny i Pep Mayolas entrevistats al programa Misteris de RAC1

Aprofitant la publicació del llibre d'en Pep Mayolas «La princesa a l'exili: Felipa de Coïmbra i Urgell», en Mayoles i en Bilbeny ens parlen d'aquesta figura cabdal per entendre la gesta i tot l'entorn real de Cristòfor Colom, el descobridor del "Nou Món"

Entrevista al programa MISTERIS (Rac1 01h Diumenge 27-03-2011).

Escolteu l'entrevista als següents enllaços:

http://blip.tv/file/4985111

http://blip.tv/file/get/BilbenyJordi-JordiBilbenyIPepMayolasEntrevistatsARac127032011574.mp3




Descarregar PDF de l'article

  1. Jordi Bilbeny
    12-06-2011 23:58

    Sí, sí. Anarquista espanyol i espanyolita. Que rima i fa bonic.

  2. Salvador Castells Gironès
    06-06-2011 14:47

    @TheFreakOfHouse Son así de plurales,ellos.Corona catalano aragonesa,Rey de Cataluña ...pero ahora incluso van más allá...hablan de Imperi Català (el imperio español no existió),que Cervantes,Colón y Santa Teresa eran catalanes y escribían en catalán (por ejemplo El Quijote) y que por culpa de los censores castellanos,lo traducían todo.DEMENCIAL Todo esto lo ponen en una página financiada por la Generalitat:3w.inh.cat (institut nova historia...y tan nova) Un saludo Us faig arribar aquest co,mentari aparegut al fòrum del lib dub per la independència perquè sapigueu què en pensa de vosaltres un que signa tururut i diu que és anarquista

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
39596
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
La poesia d’Ausiàs March (València, 1400-1454) descendeix de la trobadoresca que cantava el fin amor i, tot i...[+]
Per què van tancar Joana la Boja a la presó? Per amor? Perquè era boja? O per una evident raó d’Estat? En...[+]
En Leandre Martí ens aporta una prova més de la reelaboració del passat, aquesta vegada centrada en...[+]
Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+]