Crea el teu compte
Accedeix
"Sense Història és impossible fer política."
Jules Michelet
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 02-11-2021  3432 lectures

És mort En Jordi Guimet

Aquest 31 d'octubre ha traspassat l'empresari Jordi Guimet i Portillo, un entusiasta seguidor de la trajectòria intel·lectual d'En Jordi Bilbeny i de l'Institut Nova Història. Descansi en pau.

L’Institut Nova Història lamenta haver d’informar als seus seguidors i seguidores que aquest 31 d’octubre ha mort el nostre amic Jordi Guimet i Portillo a l’edat de 78 anys, En Jordi Guimet sempre ha estat un entusiasta seguidor d’En Jordi Bilbeny i de la seva feina de desemmascarar la censura i alhora s’havia adherit a l’Institut Nova Història.

Va cofundar l’any 1978, juntament amb En Miquel Sisó, l'empresa granollerina Plasticband, un negoci familiar que esta dedicat a la producció de maquinària i consumibles per a embalatges. Als anys 80 Plasticband va obrir un petit taller de màquines, que ara exporta a tot el món.

A més a més, va estar vinculat durant molts anys a Pimec Vallès Oriental, força dels quals a l'executiva, on va ocupar diferents càrrecs. Entre aquests, el de vicepresident.

El senyor Guimet va ser una gran persona, un patriota immens, però també un home molt critic i lúcid amb tot el que està passant al país.

Descansi en pau i en la llum i l’amor infinit de l’univers.

Institut Nova Història




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39363 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    l'Estat creat pels catalans -durant els segles en què la Nació Catalana va tenir una existència plena- mai no...[+]
    Hi va haver una Universitat a Barcelona abans del segle XV? La història oficial ho nega i dona la data de 1450,...[+]