ENTREVISTES »
Data de publicació: 21-01-2013 6185 |
Descarregar PDF de l'article
Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+] Els catalanismes i catalanades que es troben a l'obra del Marquès de Santillana són el resultat normal d’un...[+] Si En Colom hagués viscut a Castella i Andalusia, com se’ns diu, hauria après els noms dels animals en aquella...[+] |
EN







Alberto: ara entenem perquè no enteneu, ni entendreu, perquè no podeu entendre, res de res. Però sobretot, valtres a la vostra, que si us dsvieu del que sou-penseu-dieu, igual us perdeu
"la Santa Maria ancorada" atenció la bandera d'aquesta pintura de 1628 d'Andries van Eertvelt, pintor barroc flamenc. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Eertvelt,_Santa_Maria.jpg
Ahora si entiendo por qué el burro es simbolo nacional de Cataluña.