EN
Crea el teu compte
Accedeix
"La llibertat d'expressió i la lluita contra la censura són pròpies de països civilitzats. La resta és la barbàrie."
Jordi Bilbeny
ENTREVISTES »
Data de publicació: 21-01-2013  6185

Espartac Peran entrevista En Jordi Bilbeny

En Jordi Bilbeny és entrevistat per l'Espartac Peran, i ens explica curiositats històriques sobre la vila d'Arenys de Munt, En Colom i la descoberta catalana d'Amèrica




Descarregar PDF de l'article

  1. albert
    27-01-2013 18:57

    Alberto: ara entenem perquè no enteneu, ni entendreu, perquè no podeu entendre, res de res. Però sobretot, valtres a la vostra, que si us dsvieu del que sou-penseu-dieu, igual us perdeu

  2. Biel Bestué
    27-01-2013 10:48

    "la Santa Maria ancorada" atenció la bandera d'aquesta pintura de 1628 d'Andries van Eertvelt, pintor barroc flamenc. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Eertvelt,_Santa_Maria.jpg

  3. Alberto
    25-01-2013 13:33

    Ahora si entiendo por qué el burro es simbolo nacional de Cataluña.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41698
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
L'any 1519 Barcelona era la capital del monarca més poderós de la...[+]
Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+]
Els catalanismes i catalanades que es troben a l'obra del Marquès de Santillana són el resultat normal d’un...[+]
Si En Colom hagués viscut a Castella i Andalusia, com se’ns diu, hauria après els noms dels animals en aquella...[+]