MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 6982 |
Felipa d'Aviz i Felipa Moniz: Dues cares d'una mateixa persona
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 6982 |
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
|
EDITORIAL
|
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] El català va ser la llengua dominant a la Cúria romana durant els pontificats de Calixt III i Alexandre VI. En...[+] Van ser traduïts els autors catalans dels segles XVI i XVII sistemàticament al castellà? Ho van ser alguns de...[+] Fa ben bé vint anys que els historiadors i colombistes catalans, imbuïts d'un desconeixement absolut sobre el...[+] L'acadèmia peruana de la llengua reconeix l'origen català algunes paraules com...[+] |
| La casa de Cardona i Rocabertí de Castelló d'Empúries: de l’esplendor històric a la ruïna |
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |
Cal afegir que a l'escut dels Aviz hi ha una creu verda.
Curiosament al arrivar al Nou Món els Pinsón van deplegar una bandera amb una creu verda, símbol de la familia de Felipa d'Aviz.
Qué més volen els historiadors oficials per reconèixer la veritat?