MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 6971 lectures |
Felipa d'Aviz i Felipa Moniz: Dues cares d'una mateixa persona
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 6971 lectures |
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
|
EDITORIAL
|
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] Ponència d'En Manel Capdevila al 8è Simposi sobre la Descoberta Catalana d'Amèrica a Arenys de Munt...[+] Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+] ...[+] Què hi fa la bandera espanyola en una rèplica històrica de la nau Victòria? ¿Per què en aquesta rèplica...[+] |
| La casa de Cardona i Rocabertí de Castelló d'Empúries: de l’esplendor històric a la ruïna |
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |
Cal afegir que a l'escut dels Aviz hi ha una creu verda.
Curiosament al arrivar al Nou Món els Pinsón van deplegar una bandera amb una creu verda, símbol de la familia de Felipa d'Aviz.
Qué més volen els historiadors oficials per reconèixer la veritat?