Crea el teu compte
Accedeix
"Hi ha dues maneres d'enganyar-se. La primera consisteix a creure el que no és veritat; la segona, a negar-se a creure el que és veritat."
Søren Kierkegaard
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 25-03-2025  2328

Pol Bragulat

Ja som a la recta final de la campanya de micromecenatge pel documental «L'Estafa de la Catalunya bilingüe»

Entrevisten En Jordi Bilbeny a Ràdio Montblanc sobre el documental i el projecte de micromecenatge.

Presentació del projecte de documental «L'estafa de la Catalunya bilingüe», amb N'Ignasi P. Ferré i En Jordi Bilbeny

Us presentem el potcast que Na Gemma Bufias ha fet, des de Ràdio Montblanc, per ajudar a difondre aquest projecte audiovisual.

El documental, dirigit conjuntament per N'Ignasi P. Ferré i En Jordi Bilbeny, té per objectiu denunciar la mentida que els catalans sempre hem tingut el castellà com a llengua pròpia, tant als temps actuals com als segles XV, XVI i XVII. I, de retruc, suggereix que moltes obres castellanes de gran ressò popular als estats de la Nació Catalana havien d'haver estat escrites en català per autors catalans, que ens han arribat amb el nom desfigurat mercès a la raó d'estat

 

Ens vols ajudar a fer-ho possible? Sigues protagonista de la recuperació del nostre passat i ajuda'ns a materialitzar el documental:
https://www.inh.cat/micromecenatge/l-estafa-de-la-catalunya-bilingue/contribute/select/3


Redacció: Pol Bragulat




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 3150€
    de 5000€
    Queden 23 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38789
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En Cesc Garrido, conscient que En Lleonard estaria vinculat a la casa reial catalana de Nàpols, identifica "La...[+]
    Les reflexions sobre la bandera dels Estats Units ens poden donar més d'un ensurt. Respira i relaxa't, perquè...[+]
    Sabies que s’ha pogut documentar en almenys dues ocasions que En Cristòfor Colom va escriure una carta en...[+]