EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Qui controla el passat, controla el futur... qui controla el present, controla el passat"
George Orwell
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 25-03-2025  3811 lectures

Pol Bragulat

Ja som a la recta final de la campanya de micromecenatge pel documental «L'Estafa de la Catalunya bilingüe»

Entrevisten En Jordi Bilbeny a Ràdio Montblanc sobre el documental i el projecte de micromecenatge.

Presentació del projecte de documental «L'estafa de la Catalunya bilingüe», amb N'Ignasi P. Ferré i En Jordi Bilbeny

Us presentem el potcast que Na Gemma Bufias ha fet, des de Ràdio Montblanc, per ajudar a difondre aquest projecte audiovisual.

El documental, dirigit conjuntament per N'Ignasi P. Ferré i En Jordi Bilbeny, té per objectiu denunciar la mentida que els catalans sempre hem tingut el castellà com a llengua pròpia, tant als temps actuals com als segles XV, XVI i XVII. I, de retruc, suggereix que moltes obres castellanes de gran ressò popular als estats de la Nació Catalana havien d'haver estat escrites en català per autors catalans, que ens han arribat amb el nom desfigurat mercès a la raó d'estat

 

Ens vols ajudar a fer-ho possible? Sigues protagonista de la recuperació del nostre passat i ajuda'ns a materialitzar el documental:
https://www.inh.cat/micromecenatge/l-estafa-de-la-catalunya-bilingue/contribute/select/3


Redacció: Pol Bragulat




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Ja podeu consultar el programa sencer del «25è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya», que se celebrarà a Arenys de Munt els dies 20 i 21 de novembre, aquest cop en un escenari diferent al dels anys anteriors: el Centre Cívic Can Mallol de la Torre.
    1009 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En Manel Capdevila ens explica la importància de diferenciar entre el terme "regne d'Aragó" i el terme "Corona...[+]
    Contundent intervenció de la portaveu de la Chunta Aragonesista a les Corts d'Aragó contra la llei de...[+]
    En Pep Mayolas ens dóna notícia del mercader, cònsol i ambaixador montpellerí Ramon de Conques a les mateixes...[+]
    Empordà Televisió recull la notícia de la presentació del llibre "El Quixote va esborrar el Quixot", de Lluís...[+]