Crea el teu compte
Accedeix
"Pots ignorar la realitat, però no pots ignorar les conseqüències d'ignorar la realitat"
Ayn Rand
ARTICLES » 31-05-2023  |  MèTODE DE LA NOVA HISTòRIA
1445

Ja tenim data per la 10a UNIVERSITAT NOVA HISTÒRIA!

Benvolguts i benvolgudes,


Tenim el plaer de comunicar-vos que, enguany, la 10a Universitat Nova Història s'escaurà dels dies 2 al 6 d'agost a la vila de Montblanc (Conca de Barberà).

Així mateix, el marc on es desenvoluparan les conferències i els actes serà, tal com ja veníem fent a les darreres edicions, l'antic Convent de Sant Francesc.

El programa encara no està tancat. Però tan bon punt l'hàgim enllestit us el farem arribar oportunament, acompanyat de l'enllaç perquè us pugueu inscriure als cursos.

De moment, només us fem partícips de les dates de la seva materialització, perquè en tingueu coneixement, per si us les volíeu reservar per assistir-hi o començar a cercar allotjament.

Esperem poder-vos veure i saludar ben aviat a Montblanc!

Gràcies pel vostre interès i pel vostre suport!

Institut Nova Història
Montblanc, maig del 2023




Autor: Pol Bragulat




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38358
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Empordà Televisió recull la notícia de la presentació del llibre "El Quixote va esborrar el Quixot", de Lluís...[+]
    Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]
    En Henry Ettinghausen qüestiona la "decadència catalana" dels segles XVI i XVII, fa un repàs de la història de...[+]
    Prop de 30.000 manifestants occitans han recorregut els carrers de Carcassona. Els carrers han estat bloquejats...[+]