Crea el teu compte
Accedeix
"Si no som capaços de qüestionar aquells que ens diuen que tal cosa és veritat, estem a mercè de qualsevol xerraire, polític o religiós"
Carl Sagan
ENTREVISTES »
Data de publicació: 01-05-2010  5491

Redacció INH

Jordi Bilbeny a BARÇA TV

Una molt bona entrevista de Verònica Sanz, pels no iniciats i que vulguin fer una aproximació a la feina d'En Jordi Bilbeny en vint minuts.

El proppassat 5 de novembre de 2009 varem gaudir en directe de l'entrevista que li va fer la Verònica Sanz a En Jordi Bilbeny al divulgatiu programa de Barça Tv La nit del lloro, que com ja sabeu és un espai per l'opinió i les entrevistes dins d'aquest canal marcadament esportiu. La Verònica Sanz planteja una entrevista on es toquen tots els temes pels quals en Bilbeny és conegut i aquest intenta aclarir dubtes i explicar la seva, cada vegada més estesa, visió del fets històrics a través del filtre de la censura i la manipulació dels documents oficials. Una molt bona entrevista pels no iniciats i que vulguin fer una aproximació a la feina d'En Jordi Bilbeny en vint minuts.




Autor: Redacció INH




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41204
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    És cert que el primer viatge de descoberta al Nou Món el va pagar la reina de Castella? A final del s. XIX...[+]
    Si els primers navegants a creuar l’Atlàntic amb En Colom eren catalans, els seus intruments havien també de...[+]
    Catalunya és un dels països ón s’han cremat o expoliat més arxius-biblioteques, dels importants coneguts:...[+]
    D'on ve el terme "virrey" que En Colom va utilitzar fins a l'avorriment? Directament del llatí? O és un...[+]