EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Història és, per descomptat, exactament el que es va escriure, però ignorem si és exactament el que va succeir"
Enrique Jardiel Poncela (1901-1952) Escriptor
ENTREVISTES »
Data de publicació: 01-05-2010  5771

Redacció INH

Jordi Bilbeny a BARÇA TV

Una molt bona entrevista de Verònica Sanz, pels no iniciats i que vulguin fer una aproximació a la feina d'En Jordi Bilbeny en vint minuts.

El proppassat 5 de novembre de 2009 varem gaudir en directe de l'entrevista que li va fer la Verònica Sanz a En Jordi Bilbeny al divulgatiu programa de Barça Tv La nit del lloro, que com ja sabeu és un espai per l'opinió i les entrevistes dins d'aquest canal marcadament esportiu. La Verònica Sanz planteja una entrevista on es toquen tots els temes pels quals en Bilbeny és conegut i aquest intenta aclarir dubtes i explicar la seva, cada vegada més estesa, visió del fets històrics a través del filtre de la censura i la manipulació dels documents oficials. Una molt bona entrevista pels no iniciats i que vulguin fer una aproximació a la feina d'En Jordi Bilbeny en vint minuts.




Autor: Redacció INH




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1848
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    La història oficial ens diu que les Capitulacions que van pactar els Reis i En Colom per anar a descobrir les...[+]
    La poesia d’Ausiàs March (València, 1400-1454) descendeix de la trobadoresca que cantava el fin amor i, tot i...[+]
    És més probable que l'orxata mexicana fos portada a Mèxic pels primers colons catalans de València que hi van...[+]
    Al 1511, en editar-se l'Elogi de la Follia, Erasme ja hi denuncia la pràctica consolidada de la censura, on els...[+]